MaxipmaN
Üye
25pp gibi itunesten bile kolay kullanımı olan bir programı beceriksizliğinden kullanamıyorsan bu senin sorunun iphoneun değil, 25pp nin şuan milyonlarca kullanıcısı var. Hangi hatayı alıyorsan söyle çözüm yolunu söyleyeyim sana.
Kullanabilene İphone 5 Mükemmel bir cihaz ama kullanamayana göre berbattır Herkez kullanamaz.
- - - Eklendi - - -
Ayrıca bir yanlışı daha düzelteyim 25pp itunes kullanmaya engel değildir önce itunesten eşzamnlamaya yapıp sonrada 25ppyi açarsınız ordanda record edersiniz olur nbiter kullanana mükemmel bir yazılımdır 25pp.
telefonun kıymaetini bilimiyo da beceriksiz diyemezsin telefon dünyasında yeni sayılır 25ppyi ona yükleyen benim saçma sapan bi hata verdi




