Telefon Tavsiyesi Iphone Alacaklar için UYARI! (IOS mu Android mi?)

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye



25pp gibi itunesten bile kolay kullanımı olan bir programı beceriksizliğinden kullanamıyorsan bu senin sorunun iphoneun değil, 25pp nin şuan milyonlarca kullanıcısı var. Hangi hatayı alıyorsan söyle çözüm yolunu söyleyeyim sana.

Kullanabilene İphone 5 Mükemmel bir cihaz ama kullanamayana göre berbattır Herkez kullanamaz. :oke:


- - - Eklendi - - -

Ayrıca bir yanlışı daha düzelteyim 25pp itunes kullanmaya engel değildir önce itunesten eşzamnlamaya yapıp sonrada 25ppyi açarsınız ordanda record edersiniz olur nbiter kullanana mükemmel bir yazılımdır 25pp.

telefonun kıymaetini bilimiyo da beceriksiz diyemezsin telefon dünyasında yeni sayılır 25ppyi ona yükleyen benim saçma sapan bi hata verdi
 


PixelWolf

Üye
    Konu Sahibi
telefonun kıymaetini bilimiyo da beceriksiz diyemezsin telefon dünyasında yeni sayılır 25ppyi ona yükleyen benim saçma sapan bi hata verdi

Aynen öyle. Biz hep nokia kullandık ayfonu yeni aldık beceriksiz diyemezsin! Çinceden anlıyosan yap o zaman şu programı.
Ve ben telefonun kıymetini bilmiyor değilim. Bunun ne kadara mal olduğunu da anlıyorum. Biyerine toz girmiş diye deliye dönüyorum.

- - - Eklendi - - -

Hatayı veren biziz sanki -_-
 
MrExpert

MrExpert

Üye
telefonun kıymaetini bilimiyo da beceriksiz diyemezsin telefon dünyasında yeni sayılır 25ppyi ona yükleyen benim saçma sapan bi hata verdi

Bilmediğin şeyi yüklemen saçma olur öncelikle belirli yolları izlemen gerekir demekli bu onun hatası değil senin hatan. Çince değil ingilizce dil paketi yükliyebilirdiniz.



Kurulumu kısaca anlatayım;

1- Öncelikle itunes u yükleyin iphone u itunes üzerinden aktive edin.

2- microsoft framework 4.0 ı indirip kurun.

3- javayıda indirip kurun (Bazı pclerde gerekiyor.)

4- Enson 25pp yi yükleyin sorunsuz çalışacaktır isteğe göre dil paketi atarsınız bu yolu izledikten sonra hala hata alıyorsanız tekrar deneyin.


Not: itunes açıkken 25pp yi açmayı denemeyin.

Not2: Forumda 25pp nin nasıl kullanılıcağına dair konu var isteyen pm yoluyla banada ulaşabilir elimden geldiğince yardımcı olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan

PixelWolf

Üye
    Konu Sahibi
Bunu MaxipmaN'ın görmesi lazım çünkü benim bilgisayarlara birşey kurmama izin vermez : ?:zzz:
 

MaxipmaN

Üye


Bilmediğin şeyi yüklemen saçma olur öncelikle belirli yolları izlemen gerekir demekli bu onun hatası değil senin hatan. Çince değil ingilizce dil paketi yükliyebilirdiniz.



Kurulumu kısaca anlatayım;

1- Öncelikle itunes u yükleyin iphone u itunes üzerinden aktive edin.

2- microsoft framework 4.0 ı indirip kurun.

3- javayıda indirip kurun (Bazı pclerde gerekiyor.)

4- Enson 25pp yi yükleyin sorunsuz çalışacaktır isteğe göre dil paketi atarsınız bu yolu izledikten sonra hala hata alıyorsanız tekrar deneyin.


Not: itunes açıkken 25pp yi açmayı denemeyin.

Not2: Forumda 25pp nin nasıl kullanılıcağına dair konu var isteyen pm yoluyla banada ulaşabilir elimden geldiğince yardımcı olurum.

bu aşamalar tamam olmadı konuyu inceleyerek adım adım yapmıştım zaten
 
MrExpert

MrExpert

Üye
bu aşamalar tamam olmadı konuyu inceleyerek adım adım yapmıştım zaten


Konuda bu dediğim detaylara yer verilmemiş konu benim olsaydı bu detaylarıda yazardım bunlar tamam ve hala aynı hatayı alıyorsanız bu bilgisayardaki başka bir sorundan kaynaklanabilir.
 
kemal21

kemal21

Üye
Kuaiyong diye bir programda var onuda deneyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: kedi006
Puck

Puck

Üye
Çok garip geliyor veriyorsun bin-iki bin lira ama marketten 1-2 dolarlık uygulamayı almak seni rahatsız ediyor ? Haksızsın diyen varsa nerede haksızsam söylesin ...

edit: Androidde uygulamanın c r a c kli halini bulmak kolay yada ücretsiz elde etmek kolay belkide bundan marketi gelişmiyordur ne dersiniz ? :)
 

MaxipmaN

Üye
Çok garip geliyor veriyorsun bin-iki bin lira ama marketten 1-2 dolarlık uygulamayı almak seni rahatsız ediyor ? Haksızsın diyen varsa nerede haksızsam söylesin ...

edit: Androidde uygulamanın c r a c kli halini bulmak kolay yada ücretsiz elde etmek kolay belkide bundan marketi gelişmiyordur ne dersiniz ? :)

doğru bizim ovide öyleydi işte beleşçilikten gelişmedi biraz da
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar ben iki işletim sistemini de kullanan birisi olarak söylüyorum. iOS işletim sistemi mükemmel bir işletim sistemi. Günlük kullanım için android'den daha iyi ve perfomanslı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Puck

MaxipmaN

Üye
Arkadaşlar ben iki işletim sistemini de kullanan birisi olarak söylüyorum. iOS işletim sistemi mükemmel bir işletim sistemi. Günlük kullanım için android'den daha iyi ve perfomanslı.

aynen kardeşim
 


Üst Alt