FK5896
Üye
-
Konu Sahibi
-
Apple teknik servis çok iyi memnun kalmanıza sevindim hocambluetooth açmanın sebebi belki telefona bağlanmaları içindir bilemedim
Cevap veren oldu mu bilmiyorum ama İOS yüklü sistemlerde bu normal. Çünkü Apple şöyle diyor kısaca: Zayıf Wi-Fi a bağlanıp müşterim kanser olacağına o ağı görmesin telefon daha iyi. Olay bu. Güncelleme ile düzeleceğini sanmıyorum Wi-Fi olayının çünkü yavaş ve kopan internet gibi bir kanser belası kullanıcılarını etkilemesin diye yapılan bir olay. Ha tabi JailBreak ile bu özelliği ByPass etmek mümkün Tweak adını hatırlamıyorum ama " İPhone Wi-Fi booster Cydia" diye aratırsanız karşınıza çıkacaktırgeçen hafta iphone 7 aldım. şuan ios sürümü 10.1.1 gördüğüm kadarıyla sistemde ufak tefek yazılımsal hatalar var. wi-fi aramalarında çok az ağ buluyor pc ya da eski telefonum 10 a yakın ağ bulurken iphone 4-5 tane buluyor. güncelleme yapsam düzelir mi? sizin söylediklerinize göre hareket etmeyi düşünüyorum..
Cevap veren oldu mu bilmiyorum ama İOS yüklü sistemlerde bu normal. Çünkü Apple şöyle diyor kısaca: Zayıf Wi-Fi a bağlanıp müşterim kanser olacağına o ağı görmesin telefon daha iyi. Olay bu. Güncelleme ile düzeleceğini sanmıyorum Wi-Fi olayının çünkü yavaş ve kopan internet gibi bir kanser belası kullanıcılarını etkilemesin diye yapılan bir olay. Ha tabi JailBreak ile bu özelliği ByPass etmek mümkün Tweak adını hatırlamıyorum ama " İPhone Wi-Fi booster Cydia" diye aratırsanız karşınıza çıkacaktır
Eğer imkanınız varsa cihazı DFU Mod a alıp sıfır dan en güncel yazılımı yükletin bu büyük ölçüde yazılımsal hataları ortadan kaldıracaktır. İOS cihazlarda ota güncellemeleri birimince yazılımsal sorunlar oluyor. Eğer net konum istiyorsanız tavsiyem Konum ve WiFi ı aynı anda açmanızdır bu konum doğruluğunu iyileştirecektir benim İPHONE 4 te en azından öyle yazıyordu kullanırken belki işe yararAnladım. Şuan gps sorunu devam ediyor çözemedim gitti [emoji17]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
dediklerinizi yaptım ama sıkıntı devam ediyorEğer imkanınız varsa cihazı DFU Mod a alıp sıfır dan en güncel yazılımı yükletin bu büyük ölçüde yazılımsal hataları ortadan kaldıracaktır. İOS cihazlarda ota güncellemeleri birimince yazılımsal sorunlar oluyor. Eğer net konum istiyorsanız tavsiyem Konum ve WiFi ı aynı anda açmanızdır bu konum doğruluğunu iyileştirecektir benim İPHONE 4 te en azından öyle yazıyordu kullanırken belki işe yarar
DFU mode da ekran siyah olmalı iTunes simgesi olmamalı ona dikkat edin. Eğer çözüm olmazsa zaten 2. Seçenek yedek yüklemeden kurmaktı onu zaten yapmışsın. Konum ile ilgili birşey demek zor çünkü mobil ağda iken konumu baz istasyonundan alıyor , Android de bunun ayarı var ama iOS ta yok sanırım.dediklerinizi yaptım ama sıkıntı devam ediyor
arkadaşlar dfu modda tekrardan restore ettim bu sefer yeni iphone olarak kurdum. ve sorun düzeldi galiba. artık öyle kafasına göre birkaç sokak ileri gitmiyorsanırım ilk aldığımda ayarları baya bir karıştırmışım.. şuan evdeyim 7 katlı bir bina ama bazen tam nokta atışı yapıyor bazende birkaç metre sağa sola kayma yapıyor onun dışında sıkıntı yok o da binada olduğum için normaldir sanırım. yarın detaylı bir test yapıcam. teşekkür ederim yardımlarınız için..
iphone'da yeniyim haliyle çok şey bilmiyorum. dediğiniz gibi önceki restore işleminde ekranda iTunes simgesi vardı. ama en son yaptığımda ekran siyahtı. beni şaşırtan şey, kutudan çıkan bir telefonun böyle bir sorunu olmasıydı ama şuan sorun yok. tekrardan teşekkür ederim..DFU mode da ekran siyah olmalı iTunes simgesi olmamalı ona dikkat edin. Eğer çözüm olmazsa zaten 2. Seçenek yedek yüklemeden kurmaktı onu zaten yapmışsın. Konum ile ilgili birşey demek zor çünkü mobil ağda iken konumu baz istasyonundan alıyor , Android de bunun ayarı var ama iOS ta yok sanırım.
Dediğim gibi olay GSM operatöründen de kaynaklanıyor olabilir. Sorun olup olmadığını en kolay bir Wi-Fi ağına bağlanıp deneyin eğer tekrar olursaiphone'da yeniyim haliyle çok şey bilmiyorum. dediğiniz gibi önceki restore işleminde ekranda iTunes simgesi vardı. ama en son yaptığımda ekran siyahtı. beni şaşırtan şey, kutudan çıkan bir telefonun böyle bir sorunu olmasıydı ama şuan sorun yok. tekrardan teşekkür ederim..
bende genelde 3g ile kullanıyorum zatenLte ilk çıktığı zaman lte ile bağlıyken haritalara girdiğim zaman konumumu marmara denizinin ortasında gösteriyodu 3g ile girdiğim zaman tam konumumu gösteriyordu. Mobil veri ile bağlı olunduğunda telefon baz istasyonundan konum alıyo sanırım. Wifi ile bağlı olduğunda nokta atışı yapıyo
Wifi bulunmaz tabi her yerdebende genelde 3g ile kullanıyorum zatenama wi-fi her yerde bulamıyorum
yardımlarınız için sağolun hocam. gerçekten ios'la farklı deneyimler kazanmak, keşfetmek çok güzelWifi bulunmaz tabi her yerde3g ile bağlı olun genelde doğru konumu bulacaktır hocam
Rica ederim hocam elimizden bir şey geldiyse ne mutluyardımlarınız için sağolun hocam. gerçekten ios'la farklı deneyimler kazanmak, keşfetmek çok güzel
keşke diğer firmalarda öyle olsa.. samsungtan çoook çektim zamanındaApple o yüzden iyidir sorun varsa diğer firmalar gibi yok parça değiş falan yapmaz direk tak diye yenisini verir o yüzden apple
Ben hala çekiyorumkeşke diğer firmalarda öyle olsa.. samsungtan çoook çektim zamanında
servisle ilgiliyse tüketici haklarına başvurBen hala çekiyorum
Telefonu verdim servise şarj giriş yeri değişti aldıktan sonra ordan cızırtı gelmeye başladı her şarj taktığında cızırtı gibi değilde ara geliyordu. Üni sınavına hazırlandığı içinde daha geir götürme fırsatım olmadıservisle ilgiliyse tüketici haklarına başvur
işi şansa bırakmayım diyeceğim ama bu seferde farklı bir yerini bozabilirlerTelefonu verdim servise şarj giriş yeri değişti aldıktan sonra ordan cızırtı gelmeye başladı her şarj taktığında cızırtı gibi değilde ara geliyordu. Üni sınavına hazırlandığı içinde daha geir götürme fırsatım olmadı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?