Haber İphone 6S Fiyatı Sızdı

Sponsorlu Bağlantılar

Arda TANIR

Arda TANIR

Üye
Kullanmıyorsanız gereksiz yere olumsuz yorum yapmayın bence?
Sorunsuz kullanıyorum ben
Kullanmadığımı nerden biliyorsun ben eskiden iPhone 4 - 4S - 5 kullandım şimdi ise S5 Mini kullanıyorum senin ilgilendirmez benim nasıl konuşacağım birde bilip bilmeden bana konuşma kardeşim. Fazla uzatırsan bende uzatırım konu hortlar ona göre...
 


Serhan

Serhan

Üye
6S Plus 128 GB Türkyede 5Bini bulur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baranbaris
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Kullanmadığımı nerden biliyorsun ben eskiden iPhone 4 - 4S - 5 kullandım şimdi ise S5 Mini kullanıyorum senin ilgilendirmez benim nasıl konuşacağım birde bilip bilmeden bana konuşma kardeşim. Fazla uzatırsan bende uzatırım konu hortlar ona göre...
Kullanmıyorsan dedim kullanmıyorsun demedim bu 1
Bende 4S-5 kullandım ve hâlâ 5'i kullanıyorum hiç sorunum olmadı bu 2
Batarya şişme ve patlama sorununun bu konu ile ne alakası var bu da 3
Ayrıca bende uzatmayı severim ;)
 
Enes

Enes

Üye
arsayla takaslı iphone 6 satıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
yeumyang

yeumyang

Moderator
sızan fiyat yanlış cıkmış
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Hala Daha Alan Olursa Bişey Denmez Lafların Bitti Yer
 
kadikoy

kadikoy

Üye
eskiden lüks giyinen sosyetik hanımlar vardı,
Kürk giyerek egolarını tatmin ederlerdi.
iphone kullanıcıları biraz bü tür insanlara benziyor.:tebessüm::evet::kıskıs:
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
eskiden lüks giyinen sosyetik hanımlar vardı,
Kürk giyerek egolarını tatmin ederlerdi.
iphone kullanıcıları biraz bü tür insanlara benziyor.:tebessüm::evet::kıskıs:
merak ettigim icin soruyorum hangi marka ve model cihaz kullanıyorsunuz
 
kadikoy

kadikoy

Üye
orda yazıyor
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
0MG90

0MG90

Üye
Konuda çok fazla çocukça yorumlar var, cidden komiksiniz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: BRKTNL
yeumyang

yeumyang

Moderator
foruma mobilden ve nokıa 700 telefondan giriyorum o yüzden biryerde yazmıyor profilinizden baktım s5 mini nokıa n72 yazıyor ayrıca körmüsün diye kabaca cıkışmanızada gerek yok görsem sormam zaten
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
kadikoy

kadikoy

Üye
körü geri aldım,aldırma
şimdi görür oldun.:kahve:
 
man20

man20

Üye
Kendinizi niye iphone almak zorundaymışsınız gibi hissettiriyorsunuz ki. Almazsınız olur biter. Bırakın sadece zenginler alsın.
 
Son düzenleme:
boran9999

boran9999

Üye
Bence minimum 16 Gb'tı 10.000 TL gibi bir fiyattan satılmalı kendini statü atlamış gibi hissedecek kişiler zaten alacaktır en azından 3-4 binlirayı bir araya zor getirip gelecegini teminat verenlerinde önüne geçilir kanattindeyım.Yurt dışı cihaz alanlarda sorunlu cihazlar çıkarsada şanslarına çalışmasada aksesuar olarak masa üzerinde iyi durur. :)
 
Enes

Enes

Üye
kişilerin tercihleri sizi neden bu kadar bağlıyor anlaşılacak gibi değil
 


Üst Alt