Arda TANIR
Üye
Kullanmadığımı nerden biliyorsun ben eskiden iPhone 4 - 4S - 5 kullandım şimdi ise S5 Mini kullanıyorum senin ilgilendirmez benim nasıl konuşacağım birde bilip bilmeden bana konuşma kardeşim. Fazla uzatırsan bende uzatırım konu hortlar ona göre...Kullanmıyorsanız gereksiz yere olumsuz yorum yapmayın bence?
Sorunsuz kullanıyorum ben






