Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon Tavsiyesiiphone 5 mi sony xperia ion mu? samsung note2 mi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karaoglan94
Üye
Konu Sahibi
iphone 5 mi sony xperia ion mu? samsung note2 mi
arkadaşlar hangisini tavsiye edersiniz..
hlldll
Üye
Xperia Z
By_Casparov
Üye
note 2 tabiki
CouTFeeL
Üye
note 2
BatuhanOzalp77
Üye
Note II tabiki. -2gb Ram-S pen-Akıcılık-Tasarım-5,5'' Sen zaten Iphone 4 kullanan birisin 4 ile 5 arasında 1 cm den fazla hiç bişi yok ancak farklı bi telefon düşünyorsan Note II derim boyutunu sorun etme 2 günde alışılıyor iyi forumlar
togo159
Üye
Iphone 5 derim ben.
Note2 de çok güzel cihaz ama boyutları büyük. Xperia ion yerine ise Xperia z daha iyi olabilir