Telefon Tavsiyesi iphone 5 mi sony xperia ion mu? samsung note2 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karaoglan94

karaoglan94

Üye
    Konu Sahibi
iphone 5 mi sony xperia ion mu? samsung note2 mi
arkadaşlar hangisini tavsiye edersiniz..
 


hlldll

hlldll

Üye
Xperia Z :)
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
note 2 tabiki
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
note 2
 
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
Note II tabiki. -2gb Ram-S pen-Akıcılık-Tasarım-5,5'' :oke: Sen zaten Iphone 4 kullanan birisin 4 ile 5 arasında 1 cm den fazla hiç bişi yok ancak farklı bi telefon düşünyorsan Note II derim boyutunu sorun etme 2 günde alışılıyor iyi forumlar
 

togo159

Üye
Iphone 5 derim ben.
Note2 de çok güzel cihaz ama boyutları büyük. Xperia ion yerine ise Xperia z daha iyi olabilir
 
Kerim.

Kerim.

Üye
İon'da bisey yokki.onu bu telefonlarin arasina niye aldin bilmiyorum.
Bunlarin arasindan note2
 

Samet.25

İphone 5
 
codblackops2

codblackops2

Üye
tabii ki note 2. O büyük ekranda oynanan bir oyun bile müthiş zevk veriyor :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt