boran9999
Üye
Ehheheh ben ip 4 le gtavicecity moswanted asphalt 7-8 oynuyorumkasmada sadece mostwantedda arabaya çarpıp Crashed oldugunda var oda ara sıra
Kuzenimde s3 var imkanım olduğunca inceliyorum
Orada kastım arayüzün ve Google playın durduk yere çökmesi oyun oynarken orta tuşa basınca arayüzün kafayı yemesi
Bu dediğin oyunları kaç fbs ile oynuyorsun? merak ettim
Kardeşim zaten yukarıdada belirttim stockdan daha iyi bir rom varsa onu yüklesin yahut format ile çözülebilir kullanıcı hatası veya google play ile uygunsuz çalışan uygulama da olabilir. Android de araştırarak çözülür.
Sonuçta bir telefon aldıktan çok sonra bile içini araştırmak iphoneda da androidde de ya da nokiada da gayet normal birşey değilmi?
Kılıf çeşitliliği icin iphone 5
Ben olsam note 3 alirim inan buyuk ekrana rahat alisiyorsun sonra gelsin hd filmler oyunlar vs vs..
Ayrica note3un bataryasi da iyidir herhalde (herhalde diyorum cunku gormedim ama note2 kullanicisi olarak söylüyorum) .. iphone5in bataryasi 1440 mah olmasi lazim.tamam eyvallah stabillistirmisler ama ne kadar yeter ki.
Kısaca note3..
Onu sakasina dedim zatenben 0.2 mm ultra slim kılıf kullanıyorum süper valla
Bu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek gösterben o oyunu sıfır kasmayla müzik dinlerken oynuyorum onlar daha laf atıyor wondera
haklısınabi benim konuya bi bak
Mostwantedda müzik açarak oynayıp videoya çekermisin eğer kasma olmasa ip4 ümü satıp Wonder alıcamBu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek göster
ben o oyunu sıfır kasmayla müzik dinlerken oynuyorum onlar daha laf atıyor wondera
haklısınabi benim konuya bi bak
Müzik dinlerken oyun oynadığım gerçeğiBu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek göster
hediye geldiAyrıca sistemi değiştirmek istiyorsunuz oyun oynamak istiyorsunuz deneysel şeyler yapmak istiyorsunuz büyük ekran istiyorsunuz elimizdeki iPhone 4 ü niye aldınız ?
sesli güldüm yok öyle birşey tam tersi dahada yavaşlatıcaklarSakin olun ip 5c ve 5s satışlarında istedikleri rakamlara ulaşsınlar 4 teki ios7 laglarını güncellemyle düzelticeklerdir
Mostwantedda müzik açarak oynayıp videoya çekermisin eğer kasma olmasa ip4 ümü satıp Wonder alıcam
hediye geldi
sesli güldüm yok öyle birşey tam tersi dahada yavaşlatıcaklar
ben de ram sorununu belirttim zatenŞunu belirteyim , Androide 5 gb ram de koysan dolacak o Android'in mantığı bu. Önbellek gibi uygulama açıyor hafızaya alıyor.
Yok ben tezatlık olsun diye demedim yanlış anlaşılmasınben de ram sorununu belirttim zaten
Yok ben tezatlık olsun diye demedim yanlış anlaşılmasın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?