Tavsiye Iphone 5 Mi,note 3 Mü ?

-Emre

Üye
yorumları bile okumadan note 3 diyorum.
 
Kuzenimde s3 var imkanım olduğunca inceliyorum
Orada kastım arayüzün ve Google playın durduk yere çökmesi oyun oynarken orta tuşa basınca arayüzün kafayı yemesi

Kardeşim zaten yukarıdada belirttim stockdan daha iyi bir rom varsa onu yüklesin yahut format ile çözülebilir kullanıcı hatası veya google play ile uygunsuz çalışan uygulama da olabilir. Android de araştırarak çözülür.
Sonuçta bir telefon aldıktan çok sonra bile içini araştırmak iphoneda da androidde de ya da nokiada da gayet normal birşey değilmi?
 
Tepkiler: efe kavas

-Emre

Üye
Bu dediğin oyunları kaç fbs ile oynuyorsun? merak ettim


ben o oyunu sıfır kasmayla müzik dinlerken oynuyorum onlar daha laf atıyor wondera
haklısın abi benim konuya bi bak
 
Tepkiler: boran9999
Kılıf çeşitliliği icin iphone 5


Ben olsam note 3 alirim inan buyuk ekrana rahat alisiyorsun sonra gelsin hd filmler oyunlar vs vs..

Ayrica note3un bataryasi da iyidir herhalde (herhalde diyorum cunku gormedim ama note2 kullanicisi olarak söylüyorum) .. iphone5in bataryasi 1440 mah olmasi lazim.tamam eyvallah stabillistirmisler ama ne kadar yeter ki.

Kısaca note3..
 

-Emre

Üye

ben 0.2 mm ultra slim kılıf kullanıyorum süper valla
 

frk uzn

Üye
ben o oyunu sıfır kasmayla müzik dinlerken oynuyorum onlar daha laf atıyor wondera

haklısın abi benim konuya bi bak
Bu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek göster
 
Tepkiler: -Emre

frk uzn

Üye
Bu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek göster
Mostwantedda müzik açarak oynayıp videoya çekermisin eğer kasma olmasa ip4 ümü satıp Wonder alıcam
 
ben o oyunu sıfır kasmayla müzik dinlerken oynuyorum onlar daha laf atıyor wondera

haklısın abi benim konuya bi bak

Senin konuyu ezberledim artık emre
Şaka bi yana valla senin rom cidden çok güzel fakat bende gene bootloop oluyor geçen hafta tekrar yükledim
Düne kadar oneofakind battery version kullanıyordum nası battery versionsa 3 saatte sarjı bitiyo bende cm10.1 beta1 e geçtim
Neyse bura yeri değil emre sonra konuşuruz bunları
 

Türe

Üye
Bu oyunları müzik açarak kasmasan oynuyorsun he s3 bile daha oyunu zor oynatıyor bide müziği ortaya koyuyorsun Wonderde tmm videoya Çek göster
Müzik dinlerken oyun oynadığım gerçeği
 
Tepkiler: -Emre
Ayrıca sistemi değiştirmek istiyorsunuz oyun oynamak istiyorsunuz deneysel şeyler yapmak istiyorsunuz büyük ekran istiyorsunuz elimizdeki iPhone 4 ü niye aldınız ?
hediye geldi
Sakin olun ip 5c ve 5s satışlarında istedikleri rakamlara ulaşsınlar 4 teki ios7 laglarını güncellemyle düzelticeklerdir
sesli güldüm yok öyle birşey tam tersi dahada yavaşlatıcaklar
 
Tepkiler: -Emre

-Emre

Üye
Mostwantedda müzik açarak oynayıp videoya çekermisin eğer kasma olmasa ip4 ümü satıp Wonder alıcam

çekerim ancak most wanted sdleri flash diske attım telefondan 2 gb ya uzun sürer geri kurmak hafıza kartım küçük ama emin ol çekip atacağım buraya
hediye geldi
sesli güldüm yok öyle birşey tam tersi dahada yavaşlatıcaklar


apple'ın satış politikası da bu. samsungun yaptığı bile bunların yaptığının yanında hiç bişey
 
Tepkiler: ilcarnefice
    Konu Sahibi
İphone alsam note 3 de gözüm kalacak gibi note 3 alsam iphone da gözüm kalacak :confused: aslında apple almamın tek sebebi var..o da app store..çünkü app store da olup androidde olmayan bir çok iyi uygulama , oyun var..google play de güzel oyunlar var fakat app store göre daha az var..keşke android için similatör üretselerde ios oyunlarını oynayabilsek :rolleyes:
 

ilkankoc

Üye
Samsung ve iphone bahane htc şahane
 

ilkankoc

Üye
Abicim burada ihtiyaç önemli. Güncelleme önem veriyorsan Nexus yada iphone alacaksın. Yok ben büyük ekran film seyrederim yada oyun oynarim diyosan note tarzi tel alacaksın. Bu kdar basit.
 
Tepkiler: Türe