efe kavas
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ufaktan gaza geldim vallaBak yalan söylüyorsam elimdeki cihaz bozulsunsürümü 6.1.3 yukarda dediklerim gibi başka varsa ağır grafikler oyun ben fazla bilmiyorum yazın yükliyim değerlendiririm kasıyormu kasmıyormu inanmayan olursa yukarıdaki gibi videoya koyarız rahat olun bizde yalan yok
O dediğin oyunları birde daha güncel 5-6'' üzeri bir ekranla oynamayı dene istersenEhheheh ben ip 4 le gtavicecity moswanted asphalt 7-8 oynuyorumkasmada sadece mostwantedda arabaya çarpıp Crashed oldugunda var oda ara sıra
Büyük ekranda başka yaO dediğin oyunları birde daha güncel 5-5'' üzeri bir ekranla oynamayı dene istersen
Valla konu ekran büyüklüğü değil sen dedin 3-4 senelik hangi cihaz uygulamaları çalıştırır diye bende yazdım saptırma konuyu ekranmış bilmem neymişO dediğin oyunları birde daha güncel 5-5'' üzeri bir ekranla oynamayı dene istersen
Ayrıca bu rom olayını anlamıyorum okadar para vericem stok romda düzgün çalışmıcak cihaz yok öyleValla konu ekran büyüklüğü değil sen dedin 3-4 senelik hangi cihaz uygulamaları çalıştırır diye bende yazdım saptırma konuyu ekranmış bilmem neymiş
Ayrıca elindeki iPhone iOS 7 alıyoda elindeki s2 neden android 4.3 almıyo ?
Valla konu ekran büyüklüğü değil sen dedin 3-4 senelik hangi cihaz uygulamaları çalıştırır diye bende yazdım saptırma konuyu ekranmış bilmem neymiş
Valla ben hiç büyük ekranda oyun oynamadım çünkü aldığım telefonları oyun için almadım büyük telefona karşı fobimde varios 7 keşke almasaydım diyorum keşke belki s2 4.3 ü performans kaybı yaşamasın diye almamıştırbu arada siz hiç 4" ekranda oyun oynadınızmı parmaklarınız birbirine çarpıyor şaka yapmıyorum
Valla ben hiç büyük ekranda oyun oynamadım çünkü aldığım telefonları oyun için almadım büyük telefona karşı fobimde var
Dediğiniz gibi alacak kişi kullanımına bakmalı hız uygulama market iPhonebence sadece fanboysunuz evet ios 6 çok stabil çalışıyordu banane ben sistemi değiştirmek üzerinde oynamak ve deneysel şeyler yaparım ve oyun oynamayıda severim o yüzden büyük ekran derdim bence alıcak kişi ne istediğine bakmalı
Ayrıca sistemi değiştirmek istiyorsunuz oyun oynamak istiyorsunuz deneysel şeyler yapmak istiyorsunuz büyük ekran istiyorsunuz elimizdeki iPhone 4 ü niye aldınız ?bence sadece fanboysunuz evet ios 6 çok stabil çalışıyordu banane ben sistemi değiştirmek üzerinde oynamak ve deneysel şeyler yaparım ve oyun oynamayıda severim o yüzden büyük ekran derdim bence alıcak kişi ne istediğine bakmalı
Bence multitasking kavramını ve donma lafını bir arada görmesi gereken çok kişi var.bence sadece fanboysunuz evet ios 6 çok stabil çalışıyordu banane ben sistemi değiştirmek üzerinde oynamak ve deneysel şeyler yaparım ve oyun oynamayıda severim o yüzden büyük ekran derdim bence alıcak kişi ne istediğine bakmalı
Sakin olun ip 5c ve 5s satışlarında istedikleri rakamlara ulaşsınlar 4 teki ios7 laglarını güncellemyle düzelticeklerdirIos 6 da kullanıyorum diyorsun hem de diğerleri güncelleme almadı diyorsun. E demek ki neymiş ? Her güncelleme telefonu adam etmiyor. iPhone 4 te görüldüğü gibi.
Bütün dünya buna inansa hayat bayram olsaSakin olun ip 5c ve 5s satışlarında istedikleri rakamlara ulaşsınlar 4 teki ios7 laglarını güncellemyle düzelticeklerdir
Ayrıca bu rom olayını anlamıyorum okadar para vericem stok romda düzgün çalışmıcak cihaz yok öyle
Kuzenimde s3 var imkanım olduğunca inceliyorumNasıl düzgün çalışmayacak ya? Nerdeyse her stock rom düzgün çalışır kastedilen stockdan daha iyi bir rom bulmak ya da stock dan daha iyi bir rom geliştirmek... Artık gerisi android kullanıcılarına kalmış bulurmusun geliştirirmisin. Ha sen iphone kullanıcısısın zaten öyle bi imkanın yok ve anladığım kadarıyla android i hiç araştırmamışsın diye düşünüyorum , stock rom düzgün çalışmayacak dediğine göre.
Ayrıca şunu da eklemek isterim ki sadece sana değil bütün iphone kullanıcıları , elinizdeki telefonlar kıyaslanacak telefon değil.Çünkü appleın o telefonları kıyaslanmayacak şekilde tasarlandığını düşünüyorum. Bir iphonecu tutup da iphone u android ile kıyaslayarsa o elindeki telefonu iphone niyetine kullanmanın bi anlamı kalmaz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?