• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

iPhone 5 eylülde çıkıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iPhone 5 eylülde çıkıyor
Gazeteport'un haberine göre; Concord Securities uzmanlarının yayınladığı yeni bir raporda, Apple'ın iPhone 5'inin önceki modellere göre 'ufak değişiklikler' taşıyacağı ve eylülde piyasaya çıkacağı kaydedildi.
EYLÜLDE SERİ ÜRETİME GEÇİLECEK

Şirketten Ming-Chi Kuo, yeni modelin 8 megapixel arka kamera ve halihazırda iPad'de kullanılan A5 işlemci içereceğini söyledi. Bir araştırma notunda, Ming-Chi Kuo, tedarik zinciri kaynaklarıyla yaptığı kontrollerin yeni iPhone'un tamamen farklı bir tasarıma sahip olmayacağını kaydetti. Ming-Chi Kuo ayrıca Qualcomm tarafından üretilmiş çiplerin daha fazla kullanıldığını söylüyor ve deneme üretiminin ağustosta başlamasını ve seri üretime eylülde geçilmesini beklediğini belirtiyor.




















DEPREM VE TSUNAMİ YENİ iPAD'LARI ERTELEYEBİLİR

Kuo, ayrıca Japonya'daki deprem ve tsunami felaketinin yeni iPad'ların piyasaya çıkma tarihini erteleyebileceğini belirtti. Ocak ayında Kuo'nun iPad 2'in birinci nesil iPad ile aynı görünüme sahip olacağı ve iPod Touch ile aynı kameraları kullanacağı yönündeki tahminleri doğru çıkmıştı. Kuo ayrıca mart ayında da Apple'ın beyaz iPhone 4'ün üretimine başlayacağını da söylemişti. (Gazeteport)
 

Kral 63

Üye
alamayacağım ama güzel bir telefon olacak
 

serecans

Üye
guzel cihaza benziyo öyledir de parasi olanlar icin
 

zaza

Üye
Ona vereceğim parayı laptop a veririm
 
ona vereceqim paraya murat 131 alarım
 
Tepkiler: bu_rakrak ve aagkn
Henüz Türkiye'de tüm isteyenler iPhone 4 alamamışken, adamlar Eylül'de yeni jenerasyonunu Amerika'da satmaya başlayacaklar
 
iyi gibi duruyo ama insallah bazi bencil ozellikleri insallah degistirirler bt veri aktarimi goruntulu konusma gibi o ne abi ya milyar veriyon arkadastan mp3 bile alamiyon komik walla
 
Tepkiler: Revengeful
Bu ne bicim is anlamadim. Zart zurt model cikarir oldular. nokia nin model sayisini gecerler bu gidisle Henuz IP 4 e alismamisken ( En Mukemmeli HTC ) IP 5 cikarsa ne anlami olacak !?
 
çok pahalı bu iphoneye sinirim yaa
 

yeni iphone sanırım depreme dayanıklı olarak çıkacak.gerçekten görüntü saglam duruyor...
 
Gerçekten Sağlama Benziyor...
 

dufy85

Üye
ben son çıkacak modeli beklicem
 

nilbrn

Üye
Turkiye'de satışa sunulacağı fiyatı düşünürsek yurt dışından getirtmek mantıklı olabilir.Bir çıksın bakalım deyecekmi???
 

dufy85

Üye
boşverin ya, paranıza yazık. nasılsa bunun sonu yok
 
telefon alo desin yeter. Biz böyle gördük
 
Tepkiler: Mertolozzi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...