erko merko
Üye
-
Konu Sahibi
-
Finlandiya’da 17 yaşındaki bir öğrencinin cebindeki iPhone 4S patladı
Cebinden çıkan dumanı fark edenLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızlı genç genç, “Telefon üç aydır sorunsuz çalışıyordu” dedi.
Fin basınında yayınlanan bir videoda, Henri Helminen babasının arabasından çıkıyor. Yazın çalıştığı iş yerine doğru yürüyen videoda Henri’nin cebinden dumanlar çıkmaya başlıyor. Bu sırada aceleyle telefonu cebinden çıkaran Henri telefonu uzaklara fırlatıyor. Yaşananlar güvenlik kamerası tarafından kaydedilirken, Henri iPhone’un üreticisi Apple ile iletişime geçtiğini söyledi.
Henri, “Telefonu 3 aydır sorunsuz bir biçimde kullanıyordum. Daha önce ısınma bile meydana gelmemişti. Apple telefonu inceleme kararı aldı” dedi.
Henri’yi işe götüren babası Juho Helminen de, “Önce oğlumun sigaraya başladığını düşündüm fakat daha sonra bağırmaya başlayınca yardıma koştum. O gün işe bir saat erken gittiği için facianın eşiğinden dönüldü. Çünkü normalde o saatlerde telefon yanındayken uyuyordu” dedi.
Henri’nin elinde yanık izi oluştuğu kaydedildi. 2011’de Sydney’de bir iPhone 4 alev almıştı. Öte yandan Apple tutkunları yaşananların gerçeği yansıtmadığını öne sürdü.
Vatan Gazetesi'nin haberine göre; bazı kullanıcılar, internet sitelerine “Olayın yaşandığı yerLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız’nın fabrikasına çok yakın. Apple’ın satışını düşürmek için böyle bir video yayınlandı” açıklamasını yaptılar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sonuçta elektronik cihaz.Ben normal karsılıyorum
Ya yok artık bu kadar da olmaz be kardeşim ya!! Bu vatan gazetesi neyin kafasında çözemedim..Gökten kırmızı kar yağsa Nokia yaptı olacak geçen seferde iphone un içinde ki vidayı Nokia teknik servisi unuttu zaten ömrümde böyle saçma şey duymadım iphone 4s çıkalı olmuş bi sene neden bir sene sonra böyle bişey yapsın? Ve cahil yorumu olduğu şurdan belliki Nokia satılan iphone lar için apple dan lisans ücreti alıyor yani iphone un satılması Nokia nın işine geliyor.. Sözüm sana değil kardeşim yanlış anlama
Telefonun farkında olmadan cebindeyken patlasa ayağın sakat kalabilir, bu normalmi ?
- - - Eklendi - - -
Haklısın
Uçakta da olmuştu aynısıBazı cihazlar fazla sorunlu ya da kendi kendini imha için programlanmış
Uçakta ki cihazın içinde vida unutmuş servis elemanı
Gaddar Elma kim bilir ne etmiştir garibim servis elemanına
Biri Apple'a laf mı etti gardaş
bende bunu anlamıyorum bir telefon patladı diye o serinin bütün telefonları mı patlayacak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?