Telefon Tavsiyesi İphone 4s mi yoksa Blackberry 9900 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi telefon sizce kaliteli ve iyi?


  • Kullanılan toplam oy
    21
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Th3ExPerT

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4s mi yoksa Blackberry 9900 mı?

Fiyat mühim değil arkadaşlar. Mühim olan işlevi ve hangi telefonun beni daha çok tatmin ediceği. Şimdiden teşekkürler
 


WebStyle

WebStyle

Üye
Bana kalırsa İphone 4S tercih edin. Hem karizma telefon hemde donanım olarak oldukça yeterli. Uygulama ve oyunlarda cabası..
 
pRime.

pRime.

Üye
4s'e hakaret bence bu karsilastirma. :) gerek donanim gerek destek gerekse yazilim olarak iphone 4s diyorum.
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
blackberry Türkiye ye uygun bir telefon değil.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
ve 3-0 İphone kazanır.:D
 
ibrother

ibrother

Üye
ne istediğine bağlı bb ile sürekli aktif kalabilirsin yani iş telefonu 4s genç telefonu iş adamı o telefonu alsa oyun oynamaktan şirketi batırır. Iş için se sakın ha 4s alma.
 
lolaman

lolaman

Üye
I Phone 4s iyidir onu al bence...
 
klongs

klongs

Üye
karsilastirmak hata
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
iPhone 4S al, ekran çözünürlüğü, ekran büyüklüğü, işletim sistemi, dillere destan dokunmatiği ve mükemmel oyun & uygulamalarıyla bir adım önde. Blackberry'nin e-posta ve BBM'den başka numarası yok, bana BBM de lazım dersen iPhone 4S'in yanına Blackberry Curve 8520 de al derim, ama sakın Bold 9900 alma, kullandığım için söylüyorum, 3-4 güne sıkılırsın. :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
iPhone 4S tabi.

Ama oyuna vs gerek yok; mesajlaşırım, arada internete girerim diyorsan BB derim. iPhone'a o kadar para vermene gerek yok.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Bb lerde cok pahali birader
 
klongs

klongs

Üye
pahali ve cok az ozelligi var androidler daha iyi
 
klongs

klongs

Üye
blackberry icin demistim her seyi para
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşlar artık bb iphone karşısında tutanamıyor. geçen gün okudum bb şirket olarak geçen 2 yıla oranla satış karı yaklaşık yüzde 80 düştü!
zaten bildiğim kadarıyla bb tek bir amerika'da hakim idi onu da iphone'a kaptırdı.
 
klongs

klongs

Üye
Arkadaşlar artık bb iphone karşısında tutanamıyor. geçen gün okudum bb şirket olarak geçen 2 yıla oranla satış karı yaklaşık yüzde 80 düştü!
zaten bildiğim kadarıyla bb tek bir amerika'da hakim idi onu da iphone'a kaptırdı.

o kanadaydi
 
klongs

klongs

Üye
bağımsız devlet kanada
 

irfan0202

Üye
4s tabiki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt