Yardım Iphone 4s Genpa Garanti Sorusu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 4s Genpa Garanti Sorusu ?
Arkadaşlar telefonum titremiyor 2 3 haftadan beri garantiye göndermek istiyorum fakat değişim yaparlarmı veya onarırlarmı nasıl olur ücret isterler mi daha 1 yıl garantisi var ? Cihaz 4s.
 


0MG90

0MG90

Üye
Sorun telefondansa neden istesinler yolla gitsin
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Yani durup dururken titrememeye basladi ekranda ve arkada hic cizik yok yanlarda cok az var sorun olurmu ?
 
0MG90

0MG90

Üye
O sorun olmaz sen titremeyi bildir
Titreme dediğin oyunlarda,zil seslerinde olan titreme dimi ?
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Birisi aradiginda titremiyor mesaj geldiginde titremiyor yani acik yapiyorum titrmeyi yinede sonuc yok sifir cihaz verirlermi acaba ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Sıfır sanmam da düzeltip verirler
Cihazı hard resetle yeniden açtın mı belki düzelir benim sensör de gidiyor ara sıra ama
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Yaptim herseyi maalesef sonuc alamadim bir kac konu okumustum internette dknanimda sorun olunca sifir cihaz veriyor apple diye ama
 
0MG90

0MG90

Üye
Valla bilemem ama sen verirken bir sor etrafında Apple Center varsa
 
0MG90

0MG90

Üye
Veya başka yerden aldiysan oraya
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Turkcellden alindi telefon ama apple center yok turkcell araciligi ile gonderiliyor burda genpa ile insallah sorunsuz bir gonderim olur
 
0MG90

0MG90

Üye
Inşallah olur :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu başka bilgi verecek olan ?
 

ChasingTheSun

Üye
Benim de titremiyordu bozuk sanmistim ayarlar sesler zil sesine girip titresimi saptanmisa getirdim duzeldi
 
fk555897

fk555897

Üye
Ücret istemezler tabi kullanıcı hatası değilse
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
Bi geri yükleme yap olmazsa garsntiye götür buyuk ihtimalle tamir görür
 
MrExpert

MrExpert

Üye
garantiye yolla ücretsiz yaparlar yapamazlarsa yenisini yolllarlar.
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
    Konu Sahibi
Geri yükleme falan yaptım ama nafile pazartesi yollayacam gibi inşallah değişim olur :D :D
 
frngyhn

frngyhn

Üye
kardeş sorunları belirttiğin dilekçede cihazımın tamir olmasını istemiyorum cihaz değişimi talep ediyorum diye not ekle sıkıntı yazdıktan sonra .değişim olur .
 


Üst Alt