enesrsln
Üye
İPhone 4S almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?
Arkadaşlar bugün babamla Kızılay'da telefoncuları filan gezdik. Nexus 4 veya S3 alacaktım. Telefoncunun biri çok temiz faturalı,garantili,kutulu İPhone 4S satıyordu. 1000 TL dedi fiyat olarak. Sizce almalı mıyım ? Telefonda çok oyun oynarım. Sonra İnternette gezerim. Birazcık da müzik dinlerim. Ve alacağım telefonu 3 yıl kullanmak zorundayım. İPhone 4S beni memnun eder mi ? Yardımlarınızı bekliyorum.
