İPhone 4S almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
İPhone 4S almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?
Arkadaşlar bugün babamla Kızılay'da telefoncuları filan gezdik. Nexus 4 veya S3 alacaktım. Telefoncunun biri çok temiz faturalı,garantili,kutulu İPhone 4S satıyordu. 1000 TL dedi fiyat olarak. Sizce almalı mıyım ? Telefonda çok oyun oynarım. Sonra İnternette gezerim. Birazcık da müzik dinlerim. Ve alacağım telefonu 3 yıl kullanmak zorundayım. İPhone 4S beni memnun eder mi ? Yardımlarınızı bekliyorum.
 


fk555897

fk555897

Üye
4S 3 yıl idare eder mi bilmiyorum. Bence Nexus 4 al. Daha yeni telefon.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Şarj açısından sorun yaşarsın. Sonra çıkacak oyunlarda sıkıntı olabilir.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bence s3 alacağına yada androidli bir cihaz alacağına 4s almak daha mantıklı.enazından daha stabil ve daha dağlam bir cihaz 4s.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Bence s3 alacağına yada androidli bir cihaz alacağına 4s almak daha mantıklı.enazından daha stabil ve daha dağlam bir cihaz 4s.
neredeyse her mesajında androidi kötülemeye çalışırken ki amacın ne?
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
restmod

restmod

Üye
Garantili ve temizse fiyat iyi su an ki oyunlarda bir sorun cikarmaz ama bana gore ekran cok kucuk buyuk ekranda oyun oynamak daha guzel o yuzden s3 derim
 
phasan

phasan

Üye
4s al tavsıye ederım androidli kullanmadım hıç bılmem
 
enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
İPhone 4S alırsam oyun konusunda sıkıntı yaşar mıyım ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bence 5S çıktıktan sonra 4S al.
 

kayra lazoğlu

Üye
bence almalısın gerçekten çok iyi bir telefon ekran boyutu hiç kötü deil bende kullanıyorum bence al seni yarı yolda bırakmaz öneririm
 
Artles

Artles

Üye
Nexus 4 derim usta
 
maskedboy

maskedboy

Üye
bencede nexus 4 iphone 4s iyi fenal değil ama artık 3.5 inc ekranlar aşırı küçük oluyor tam oyun zevki alamıyorsun
 
enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi
ekran o kadar da küçük değil. Benim için sorun olmaz. Önemli olan oyunları çalıştırması. İOS'ta 3 yıl içinde çıkacak olan oyunları çalıştırsın yeter. Tek korkum onları çalıştırmaması. Sizce çalıştırır mı ?
 
caglar b

caglar b

Üye
1000 tl gözden çıktıysa 2.el 4s yerine nexus 4 almalısın ancak nexus o fiyat aralıgında 4s stabilligini verir
 
Anil-D

Anil-D

Üye
iphone uygulama acısında ayrımcalık yapmaz
 
enesrsln

enesrsln

Üye
    Konu Sahibi

Samet.25

n4 daha mantikli 4s in ekranida kucuk oyundan zevkde alamassin bide appstorede cogu guzel oyun parali androidde netten indirip yuklersinde sikinti cekmessin n4 de
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
21
Görüntüleme
2K
harmless07
Cevap
36
Görüntüleme
1K
den1905


Üst Alt