İphone 3G's Şarj olmuyor ve kendini resetliyor ! :/

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
İphone 3G's Şarj olmuyor ve kendini resetliyor ! :/
Arkadaşlar ben iphone 3gs kullanıcısıyım . telefonum 3.1.3 versiyondu güncellerken kilitlendi telefonu yaptırdım 4.1 versiyon yüklenmiş bataryayıda değiştirdiler. fakat telefonum şarjı bitince şarja taktım ama şarj olmuyo %0 yada %100 gözüküyor ama kendini resetliyor ve sim kart takınca şebeke bulamıyor Yardımcı olabilicek varsa cok sevinirim :ağlarım:
 


technoblue

technoblue

Üye
bataryayı nerede değiştirdiysen sıkıntını orada çözmeye çalışman daha mantıklı olur arkadaşım. zaman kaybetmeden aldığın yere git bence.
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
bu akşam iş cıkısı gidicem zaten
 
fireman87

fireman87

Üye
Bendede oluyordu bu sorun, iphone'da meşhur sanırım :hmmm
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
NE Yaptında düzeldi kardeşim :(
 
fireman87

fireman87

Üye
Usb ile sarja devam ediyorum ben.
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
yok ya ben usbyi taktım pcye ekrana elma bile gelmedi :hmmm
 
fireman87

fireman87

Üye
O zaman bataryada sorun var senin büyük ihtimal, bozuktur..
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
Allah allah yeni yaptırdım ya bataryayıda değiştirdiler güya
 
hakankurban

hakankurban

Üye
sendeki sorun sıfır cihazlarda da oluyor batarya çıkarılıp tekrar takılsın düzelir.
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
bu sorun aynen bu sorunmu sim'i falanda görmüyomu yani
 
hakankurban

hakankurban

Üye
batarya dolmaz 3-5 dakika arasında reset atar sim kartı arada tanır
 
candro

candro

Üye
    Konu Sahibi
bataryayla oynasınlar düzelir diyosun yani cok büyk bi sorun değil dimi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt