candro
Üye
İphone 3G's Şarj olmuyor ve kendini resetliyor ! :/
Arkadaşlar ben iphone 3gs kullanıcısıyım . telefonum 3.1.3 versiyondu güncellerken kilitlendi telefonu yaptırdım 4.1 versiyon yüklenmiş bataryayıda değiştirdiler. fakat telefonum şarjı bitince şarja taktım ama şarj olmuyo %0 yada %100 gözüküyor ama kendini resetliyor ve sim kart takınca şebeke bulamıyor Yardımcı olabilicek varsa cok sevinirim 




