tanilak
Üye
iPhone 3GS New Bootrom BB 06.15.00 sorunu
Herkese merhabalar,
iPhone 3GS 8GB New Bootrom bir aygıta sahibim. Cihaz Amerika girişli ve ilk aldığımda her normal aygıt gibi açılıyordu, fakat unlock-jailbreak derken aygıtın baseband'ini redsnow yardımıyla 06.15.00'a yükselttim ve Cydia'dan iOS 4.2.1 için Shsh kaydı bile oluşturdum. Fakat nedense cihaz tekrar geri açılmadı ve şu an ne versiyon atmak istersem istiyeyim, itunes 1600 hatası veriyor.. aygıt hiçbir şekilde açılmıyor fakat pc'ye bağlandığında cihazı recovery mode olarak itunes farkediyor.. Bu iyi haber sanırım..
iREB ve Tinyumbrella tarzı programları da kullandım fakat henüz bir sonuca ulaşamadım. Bildiğim kadarıyla cihazımın baseband'i 06.15.00 olduğundan şu an sadece custom firmware'ler ile restore yapabiliyorum. Ama onda da bir türlü başarılı olamadım açıkçası..
Bu arada şunu da belirteyim; 1600 hatasını sürekli almadan önce aygıtımı itunes 10.1 üzerinden 3.1.3 original fw ile restore etmeye çalıştığımda cihazda apple logosu çıktı ama tam yükleme kutucuğu dolmaya başladığında 28 no'lu hatayı verip kapandı. Aynı şekilde 4.2.1 original fw ile restore denediğimde ise sarı bir ekran çıktı ve ekranda çizikler göründükten sonra cihaz restore etmeyi durdurup kapandı. Sarı ekran olayını nette biraz araştırdığımda şarjın bitmiş olabileceği yönünde şeyler okudum ama haliyle aygıtım bu durumdayken şarj da edilemiyor..
Acil yardımlarınızı ve fikirlenizi bekliyorum..
iPhone 3GS 8GB New Bootrom bir aygıta sahibim. Cihaz Amerika girişli ve ilk aldığımda her normal aygıt gibi açılıyordu, fakat unlock-jailbreak derken aygıtın baseband'ini redsnow yardımıyla 06.15.00'a yükselttim ve Cydia'dan iOS 4.2.1 için Shsh kaydı bile oluşturdum. Fakat nedense cihaz tekrar geri açılmadı ve şu an ne versiyon atmak istersem istiyeyim, itunes 1600 hatası veriyor.. aygıt hiçbir şekilde açılmıyor fakat pc'ye bağlandığında cihazı recovery mode olarak itunes farkediyor.. Bu iyi haber sanırım..
iREB ve Tinyumbrella tarzı programları da kullandım fakat henüz bir sonuca ulaşamadım. Bildiğim kadarıyla cihazımın baseband'i 06.15.00 olduğundan şu an sadece custom firmware'ler ile restore yapabiliyorum. Ama onda da bir türlü başarılı olamadım açıkçası..
Bu arada şunu da belirteyim; 1600 hatasını sürekli almadan önce aygıtımı itunes 10.1 üzerinden 3.1.3 original fw ile restore etmeye çalıştığımda cihazda apple logosu çıktı ama tam yükleme kutucuğu dolmaya başladığında 28 no'lu hatayı verip kapandı. Aynı şekilde 4.2.1 original fw ile restore denediğimde ise sarı bir ekran çıktı ve ekranda çizikler göründükten sonra cihaz restore etmeyi durdurup kapandı. Sarı ekran olayını nette biraz araştırdığımda şarjın bitmiş olabileceği yönünde şeyler okudum ama haliyle aygıtım bu durumdayken şarj da edilemiyor..
Acil yardımlarınızı ve fikirlenizi bekliyorum..
