iphone 3gs mi n97 mi hangisini alayım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
triyaki43

triyaki43

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3gs mi n97 mi hangisini alayım?
Arkadaşlar iphone 3GS ve N97 arasında kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım? Birde Cepmarket'ten alış veriş yapan oldumu güvenilirmi? teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: abdullahaytekin


tukyam

Üye
i phone al kardeşim.
 
KuCuKKoYLu

KuCuKKoYLu

Üye
slm ben ıphone kullanıcısı degılım fakat almayı dusundum ama bıraz arastırma yaptım ınternetten ve deneme ımkanım oldu ıphone'un cok ozellıklı bır telefon olmadıgını gordum hatta sıte bıle yapmıslar bununla ılgılı 3gs ıle degıl ama 3g ıle bılgıler var ama cogu ortak bılgı N97 yı tercıh etmenı tavsıye ederım sonucunda NOKIA ...

 
Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
kesınlıkle symbıan alma yanı s60 alma ıphone al herkez pısman
 

tahacan33

Üye
eğer telefonu telefon olarak kullanmak ve şekile onem veriyorsan ıphone al bende ıphone 3gs var n95 de var n95ten internete girmiorm yanı n97dede pek bi fark yok internette dolaşmaktan hic zevk almıcaksın bir tek avantajı 5mp kamerası bence bu benım fikrim cok ozellikli telefon herzaman daha iyi demek değildir..kullanım amacına bakar.
 

uluirmakli

Üye
bende yeni 2.el 3g 8gb aldım bin pişmanım neden diyecek olursan bir sürü formalitesi var nokia kullandıysan şaşma arkadas şimdiki aklımolsa n97 alırdım bundan önce n79 kullanıyordum skyfire ile face de vido izlerdim ama ipon bana göre değilmiş
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
ben psp kalitesinde oyun oynamayı, internete doyasıya gezinmey, kaliteli müzik dinlemyi , 3 milyar programları tek tek denemeyi, kaliteyi yaşamyı istiyorsan iphone al
n97 cok yavaş menuye basınca girimmi diye dusunuyor :D
cok kalın ve kaba 70 li yaşlar için tasarlanmış bir cihaz
 

sadikov

Üye
Bencede iphone alma derim.
Iphone adamda hastalik yapar,bir daha vazgecmezsin.
Gider 1-2 milyar telefona verirsin.
Acaba iphone alsammi diye soran kisi,sizi tenzih ederim ama ya iphone nedir haberi yoktur,yada iphone alacak cebinde parasi yoktur.
Ben iphon aldim ama pisman oldum diyenlerde,sadece iphonun telefon özelliginden faydalanmis baska da birsey yapamamis arkadaslardir.
Bende olsam o zaman nokia yada ericcson alirim.
Bugün iphone ile ilgili onlarca site binlerce üye var,bana bir N97 sitesi yazinda bakayim kac kisi varmis.
Iphone ayni futbol gibi iste hastalik,bir iphonun pesinden milyonlar gidiyor.
Su anda apple bir tek iphon ile diger tüm cep tel üreticileri ile tek basina rekabette.
Artik ne nokia kaldi ne ericcson.


 
atakax

atakax

Üye
iphone al niye çünkü dünyanın en kaliteli malzemeleriyle üretiliyor
iphone al niye çünkü 3 milyar oyun ve uygulama arasında isteğin gibi indir oyna
iphone al niye çünkü hiç bir telefonda olmayan herkezi kıskandıracak kadar güzel oyunların tadını çıkar (bkz:oyun uygulama)
iphone al niye çünkü dünyadaki en iyi internet deneymini yaşatan telefon o
iphone al niye çünkü multi touch var
iphone al niye çünkü camerası güya 2mp ama bir uygulama ie 4mp oluyor (gerçekten forumdada mevcut)
iphone al niye çünkü o aslında telefon özelliği olan bir ipod yani müziğin keyfini yaşa
Daha bir sürü şey var ama şuan aklıma bunlar geliyor
 
DSGNRY

DSGNRY

Üye
Turkcell iPhone 3Gs 32GB

105 x 24 = 2550 TL çok değil mi?

ammaaa;
29 x 24 = 696 TL (1GB internet paketi)
0.03 TL X 1000 X 24 =720 TL (her ay verilen 1000 sms ayın 8 gününde kullanılabiliyor)

2550 - 696 - 720 = 1104 TL
N97 ne kadar bilemiyorum fakat iphone un maliyeti budur
bir de 24 ay boyunca şanslı iki gününde ayda toplam 64 saat olmak üzere konuşma süren var onu da yazmadım diğer markalara ayıp olmasın :kop:
 

fopanty

Üye
iPhone 3GS ve Nokia N97 sekiz zorlu rauntta yeteneklerini sergilemeye çalıştı. Sonuçta sadece bir puan kazananı ve kaybedeni belirledi.

İki rakip de farklı alanlarda oynuyor. Nokia N97, iş telefonları arasında birinciliği göğüslüyor, Apple iPhone 3GS de telefon listelerinin üst sıralarında yer alıyor. Uygulama tabanlı düellomuz düşündüğümüz gibi burun buruna bitti.

Tasarım ve işçilik konusunda iPhone 2:1 önde. Ergonomide iPhone üç puanı da götürüyor. Müzik ve internet kategorilerinde de ABD'li telefon 2:1 önde. N97 günlük kullanım, kamera alanlarında 2:1 önde. Fiyat ve bulunabilirlik konusuna gelince N97 üç puanı da kendine tahsis ediyor. Kullanım kategorisinde durum berabere.

Apple 12:11 önde
Sonuç olarak iPhone çok az bir farkla da olsa skor tablosunda üst sıraya yerleşti.

internetteki karşılaştırmalar her karşılaştırmayı uzun uzun açıklamışlar n97 ye iphone normalde fark atıyor fakat n97 ye kamerası ve arttırılabilir hafızası 5 puan kazandırıyor fazladan geri kalan 10 kulvarda iphone 3g s alacak biri varsa ve düşünüyorsa symbyan almasın foruma n97 yazın 10 sayfa farklı problemi ve çözümü anlatılıyor iphone yazın farkı görürsünüz
 
adoleb

adoleb

Üye
iphone 3gs kllniyrm su an bir oncki tlfnm n97 di . ck psmn oldm iphone gbi tlfn yk en iyisi n 97 ksiyr ve yzlerce eksk su an bile iphondn yaziyrm asrin tlfnu iphonedr daha dtyli blgi istrsn bna uls ksnlkle iphone
 
Necmati

Necmati

Üye
nokıa severim ama kesinlikle ıphone al hız açısından çok iyi :D
 

yusufyesil

Üye
iphone 3gs telefonum var çalışmıyor. unlock bekliyoruz hede haftalardır. bu kadar karmaşık telefondasa bildiğimiz telefon daha iyidir derim
 
Mahmut_91

Mahmut_91

Üye
İphone al. Şahsen ben N97 alacağıma 5800 ExpressMusic alırım. :)
 
hakankurban

hakankurban

Üye
kardeşim ikisinide alma 1 ay sonra nokianın n8 diye bir modeli çıkıyor 12mp kamera hd onu al....nokia sayfasından incele
 
fatih82

fatih82

Üye
yıllardır nokia kullanan biri olarak iphone al diyorum n97 kullandım iphone daha iyi
 

volkan.90

Üye
kardesim sakin ha n 97 alma ben aldim iki ay sonra sattim ..cok berbat tlf..surekli donuyor..simdi i phone var bunun ustune tlf yok bence
 
daymoon

daymoon

Üye
selam ben n97 i n95 ile takas ederek aldım ve pişman oldum kesinlikle dokunmatik ekran haricinde onemli bir fark yok n97 kaba yavas surgulu klavye yi hiç kullanmadım diyebilirim cunku kullanıssız dokunmatigininde guzel oldugunu soyleyemem suanda 3gs kullanıyorum 2 ay kullanmadan degiştirdim n97 yi 3gs de dokunmanla programın veya vb. nin acılması bir oluyor inanılmaz hızlı kasinlikle kasmıyor (n97 kasıyor vede donuyordu ) ozellik yok diyenler içinde herturlu uygulama mevcut sadece biraz arastırmak yeterli ben 2 aydır kullanıyorum ve 3gs den cok memnunum iphone al demiyorum ama n97 alda demiyorum bence kullanan arkadasların varsa her ikisinide bir muddet dene oyle karar ver senin secmen daha dogru
 

brusk56

Üye
bence n97iyle apple kiyaslman tamamen yanlis bende n97 n900 ikiside var.nokia son cikardiklari butun tlfonlarda sorun cikiyor bizzat kendimde n97de kilit sorunu yasarsin n900 ise dokunmatigi cok kotu calisiyor bence paran varsa apple al derim hicte pisman olmaycaksin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt