iphone al niye çünkü dünyanın en kaliteli malzemeleriyle üretiliyor
iphone al niye çünkü 3 milyar oyun ve uygulama arasında isteğin gibi indir oyna
iphone al niye çünkü hiç bir telefonda olmayan herkezi kıskandıracak kadar güzel oyunların tadını çıkar (bkz

yun uygulama)
iphone al niye çünkü dünyadaki en iyi internet deneymini yaşatan telefon o
iphone al niye çünkü multi touch var
iphone al niye çünkü camerası güya 2mp ama bir uygulama ie 4mp oluyor (gerçekten forumdada mevcut)
iphone al niye çünkü o aslında telefon özelliği olan bir ipod yani müziğin keyfini yaşa
Daha bir sürü şey var ama şuan aklıma bunlar geliyor