Iphone 3Gs 05.15.04 unlock

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iphone 3Gs 05.15.04 unlock
Merhaba önceki gün telefona(iphone 3gs 4.0.1 bb 05.13.04) koyduğum parolayı unuttum. sonrasında ne yaptıysam geri getiremedim. bir şekilde 4.2.1 yükledim unlock vaadiyle. ancak sadece bb 05.15.04 oldu ve unlock da gitti. şimdi amerikadan aldığım hatla simkilit olayını çözdüm ancak unlock konusunda tıkandım. shsh kaydım var 4.0.1'e ait. ipad baseband'ına geçmeli miyim?? ya da başka öneriniz var mı? (telefonum new bootrom)
 
basebandınızı yükseltmişsiniz shsh kaydınız olsa bile sadece versiyonu düşürebilirsiniz basebandı düşüremezsiniz..şu an elde olan sizin basebandınız için unlock yapma 06.15 ipad basebandı ile mümkün..önümüzdeki günlerde 05.15 için unlock çıkması bekleniyor ama kesin değill
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...