UNICORNDREAMS
Üye
iPhone 3G'nizi HTC Hero Yapın
Nasıl yapacağınızı
Ben size nasıl yaptığımı anlatacam : Öncelikle Theme yı
Sonraki adımlar aşağıdaki gibi olacaktır.
1- iphone jailbreak lı olmalı
2-Cydia ' dan Winterboard u aratın bulun ve yükleyin( install).
3-Cydia ' dan iBlank i aratın bulun ve yükleyin(install).
4-şimdi indirdiğiniz
Peki nasıl atacaz dosyaları iphone - indirip kurdugunuz panda pc suite ı kullanarak bunu kolayca yapabilirsiniz.. indirdiginiz htc temasının içindeki iVillain.theme ve WeaterWidget.theme dosyalarını iphonenun içindeki /Library/Themes alanına sürüpleyip bırakın , bu işlemi yaparken size izinler hakkında soru soracaktır. bunun için Bütün dosyalar 777 olacak ( permission ) ..
5- hava durumunu kendi ilinize çevirmek nasıl olacak ?
cevap : iphone un içine gönderdiğiniz dosyaların içindeki /Library/Themes/WeaterWidget.theme/Private dosyasındaki configureMe.js dosyasını düzeltecez. bunu notepad ile açaçagız..
Maviyle işaretlenmiş yere ben adanalı olduugm çin Adana, Turkey yazdım , ankaralı birisi Ankara , Turkey yazacak.
5- şimdi daha önceden Cydia ' dan indirdigimiz iBlank programını çalıştıracaz. Bunun amacını şu youtube videosunu izlerken kafanızda canlandırın..
Amaç ana sayfadaki appları düzeltmek ( saati ve hava durumunu görmek için iBlank sanki orada app varmış gibi gösteriyor ve siz de bu sayede app. larınızı ekranda istediginiz yere koyabiliyorsunuz,çünkü htc teması arka plana oturdugu için önünde app lar varsa görüntü kargaşası olacaktır bunu önlemek için ana sayfaya sadee 3 tane app koyacagız ilgili yere.. sanırım anlaşıldı. )
iBlank tan 12 tane app yeri uretecegiz , unutmayın ana sayfaya 3 tane app koyacagız geri kalanı iBlank ile retilen boş applar yer alacak - görünen gerçek olan 3 app.
sonra bu kadar - isterseniz arka planıı filan değiştirebilirsiniz yanı duvar kağıtlarını isterseniz telefonun içine atarak değiştirebilirsiniz ben yeşil yaptım zaten
Son olarak :
winterboardtan WeaterWidget and iVillain tikini koyun.( burada weatherWidget en üstte onun altında iVillain olacak şekilde oayrlayın Winterboardınızı ) sonra menuye dönün telefon springboardu resetleyecek
Anlattıklarım karmaşık değil .. sadece 1-2 dk. nızı alır okuyun ve ozumseyin sonra yapın - orijinal anlatım
Nasıl yapacağınızı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tıklayarak öğrenebilirsiniz.Ben size nasıl yaptığımı anlatacam : Öncelikle Theme yı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
!!Sonraki adımlar aşağıdaki gibi olacaktır.
1- iphone jailbreak lı olmalı
2-Cydia ' dan Winterboard u aratın bulun ve yükleyin( install).
3-Cydia ' dan iBlank i aratın bulun ve yükleyin(install).
4-şimdi indirdiğiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
telefona yüklemeye geldi.. Bunun için değişik pc programları kullanıyor olabilirsiniz iphone ile pc arasında bağlantıyı kurmak için. Sizin ki hangisi bilmiyorum ben PANDA PC SUITE programını kullanıyorum(
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ındırebilirsiniz - detaylarıda yine bu sitede aratarak bulabilirsiniz. )Peki nasıl atacaz dosyaları iphone - indirip kurdugunuz panda pc suite ı kullanarak bunu kolayca yapabilirsiniz.. indirdiginiz htc temasının içindeki iVillain.theme ve WeaterWidget.theme dosyalarını iphonenun içindeki /Library/Themes alanına sürüpleyip bırakın , bu işlemi yaparken size izinler hakkında soru soracaktır. bunun için Bütün dosyalar 777 olacak ( permission ) ..
5- hava durumunu kendi ilinize çevirmek nasıl olacak ?
cevap : iphone un içine gönderdiğiniz dosyaların içindeki /Library/Themes/WeaterWidget.theme/Private dosyasındaki configureMe.js dosyasını düzeltecez. bunu notepad ile açaçagız..
Maviyle işaretlenmiş yere ben adanalı olduugm çin Adana, Turkey yazdım , ankaralı birisi Ankara , Turkey yazacak.
5- şimdi daha önceden Cydia ' dan indirdigimiz iBlank programını çalıştıracaz. Bunun amacını şu youtube videosunu izlerken kafanızda canlandırın..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Amaç ana sayfadaki appları düzeltmek ( saati ve hava durumunu görmek için iBlank sanki orada app varmış gibi gösteriyor ve siz de bu sayede app. larınızı ekranda istediginiz yere koyabiliyorsunuz,çünkü htc teması arka plana oturdugu için önünde app lar varsa görüntü kargaşası olacaktır bunu önlemek için ana sayfaya sadee 3 tane app koyacagız ilgili yere.. sanırım anlaşıldı. )
iBlank tan 12 tane app yeri uretecegiz , unutmayın ana sayfaya 3 tane app koyacagız geri kalanı iBlank ile retilen boş applar yer alacak - görünen gerçek olan 3 app.
sonra bu kadar - isterseniz arka planıı filan değiştirebilirsiniz yanı duvar kağıtlarını isterseniz telefonun içine atarak değiştirebilirsiniz ben yeşil yaptım zaten
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
progamını kullanıyorum kilit ekranında..Son olarak :
winterboardtan WeaterWidget and iVillain tikini koyun.( burada weatherWidget en üstte onun altında iVillain olacak şekilde oayrlayın Winterboardınızı ) sonra menuye dönün telefon springboardu resetleyecek
Anlattıklarım karmaşık değil .. sadece 1-2 dk. nızı alır okuyun ve ozumseyin sonra yapın - orijinal anlatım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
