şimdi sen ce çok yüksek çok zararlı mı? arkadaşım böyle bir konuya yorum yazarken dikkatli ol! çünkü bu iş kul hakkına girer. bu yazıyı okuyan diğer kişilerin yanlış anlamasına sebep olur.
bence dereceler çok iyi?
neden hemen yazıyım. tablo 2 yi baz alıyoruz, çünkü türkiye'de gsm 900 bandını turkcell ve vodafone kullanıyor, gsm 1800 bandını da avea kullanıyor, 0,559 ve 0,369 çok iyi derecelerdir. orada 2.0 yazan yer bu işin bir standardı olduğunu ve bu standardın 2.0 olduğunu işaret ediyor yani bizim iphone 3 gs 0.5 sar değeri ile avrupanın en fazla 2.0 dediği sar değerinin 4 / 1 dir. yani korkmayın iphone kanser yapmıyor.
birde bunu bir linkle bağlamak istiyorum, (konu sağlık oluınca link vermek gereksinimi dydum.)
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız