yeshill3838
Üye
Iphone 3 16gb Dokunmatik Sorunu Yardım :(
Selamun aleyküm. Arkadaşlar elimde bi iphone 3 16 gb var kasa dokunmatik değiştidik yan sanayi bişi taktık . telefon gayet güzel çalışıyodu sonradan tuşu kilitleyip ekran karardıktan sonra ekrana dokununca uyandığını farkettik . hafif bi şekilde dokununca ekran uyanıyo. bir de ekranın yukarı sol tarafındaki sensörlerin olduğu yere 2 3 saniyedokununca kapatma ekranı geliyo. iphone a yabancıyım ne nerdedir nedir ne değildir bilmiyorumkullanmadım . netten kullanım klavuzuna falan baktım dokunmatikte yada sensörde böyle bi özelliğe rastlayamadım acaba bu telefonun özelliği mi yoksa makinayı pert mi ettik yardımlarınızı bekliyorum .

