Iphone 3 16gb Dokunmatik Sorunu Yardım :(

Sponsorlu Bağlantılar

yeshill3838

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 3 16gb Dokunmatik Sorunu Yardım :(
Selamun aleyküm. Arkadaşlar elimde bi iphone 3 16 gb var kasa dokunmatik değiştidik yan sanayi bişi taktık . telefon gayet güzel çalışıyodu sonradan tuşu kilitleyip ekran karardıktan sonra ekrana dokununca uyandığını farkettik . hafif bi şekilde dokununca ekran uyanıyo. bir de ekranın yukarı sol tarafındaki sensörlerin olduğu yere 2 3 saniyedokununca kapatma ekranı geliyo. iphone a yabancıyım ne nerdedir nedir ne değildir bilmiyorumkullanmadım . netten kullanım klavuzuna falan baktım dokunmatikte yada sensörde böyle bi özelliğe rastlayamadım acaba bu telefonun özelliği mi yoksa makinayı pert mi ettik yardımlarınızı bekliyorum .
 


JoGa

Üye
''yan sanayi'' genelde bu donanımlar sorunludur dostum
herzaman orjinal apple ürünü :)
 
kerem.krmoglu

kerem.krmoglu

Üye
arkadaşımızın dediği gibi yan sanayi ürünü olduğu için olabilir, ama git yine de bir göster
 
  • Beğen
Tepkiler: JoGa

yeshill3838

Üye
    Konu Sahibi
ilginiz için teşekkürler arkadaşlar . sorun kendiliğinden çözüldü sanırım bi temassızlık varmış :) İphone : kendini tamir eden telefon :)
 


Üst Alt