normal telefonda olduğu gibi içine dışına bakın bide en önemlisi cihazın yurtdışı olup olmadığı kayıtlı olup olmadığına bakın iphone yurtdışından çok getiriliyor ona göre güncelleştiirme sonrası sıkıntı olur birde 2g ye destek kalmadı artık şahsen biraz daha para koyup 3g almayı tercih ederim öle yaptımda zaten 2g de 2. el olucak nasılsa