İostan androide geçmelimiyim ? Telefon seçiminde sorunlar.

Sponsorlu Bağlantılar

karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
İostan androide geçmelimiyim ? Telefon seçiminde sorunlar.
Arkadaşlar iphone 4 32 gb kullanıyorum.telefonum toz aldı ve artık süresi doldu diye düşünüyorum.Bu yüzden yeni telefon alacağım ancak biraz piyasa karışık :)

3 ADET TELEFONDA TERCİH YAPMAM GEREKİYOR...

IPHONE 4S
SONY XPERIA Z
SAMSUNG GALAXY S4

Benim için şarj süresi önemli.Günlük internetten radyo dinlerim mesela.1.5 saat müzik.1 saat konuşma.2,3 saat kadarda internette surf.Oyun aşırı oynamam ama iostan aldığım ücretli oyunlar var grafikleri yüksek oyunlar oynarım arada.Yani standart kullanırım mail vs..

Sizce ne almalıyım ? Ne önerirsiniz?
 


Kerim.

Kerim.

Üye
İosdan androide kesinlikle gecme hayatinin hatasini yapmis olursun.tavsiyem iphone5 alman.yada 4s.malum 4le 4sin arasinda bariz bir fark var
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
Android daha stabil değil sen iosa devam et , android belki 5.0da stabil olabilir
 

MaxipmaN

Üye
s4 ün şarji 4sten daha iyi gider
 
WebStyle

WebStyle

Üye
İos kullanan birisi isen android e geçince çok bocalarsın. Daha önce başıma geldiği için oradan biliyorum tabi ama bu durum kişiden kişiye göre değişir. İyi bir telefon alacaksanız madem bütçeniz de el veriyorsa iPhone 5S yi bekleyin derim. 10 Eylül de lansmanı yapılacak. Ha ben 5S alamam diyorsan 5S yi bekleyip en azından bi iPhone 5 alabilirsiniz..
 
ANIL

ANIL

Admin
En iyi şarj süresi S4'e sahip. Android düşünüyorsan S4 almanı öneririm. Xperia Z işlemci ve oyunlarda geride kalıyor. iOS için yeni tanıtılacak cihazı bekle derim ama S4 tüm ihtyaçlarını karşılar :oke:
 
theeternal

theeternal

Üye
iphone 5s cıkcak alabılıcem dıyorsan 5s al yok alamıycam diyorsan s3 s4 iyi
 


Üst Alt