İos cihazınız jailbreakli mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye
Hiz icin jb yapmana gerek yok ki zaten :)

Amator developerlardan satin alirim ama sirketlesmis uygulamalara kurus vermem. Ben boyle memnunum satin alan da alir herkesin kendi keyfi :)

Elbette tercih meselesi ben karışamam buna bişey de demiyorum lakin ister amatör olsun ister aşırı profesyonel sonuçta herkes bir emek veriyor bu işlere az ya da çok. Belirtmek istediğim nokta bu.

Şöyle bişey de var sürekli beğendiğimiz ve oynamak istediğimiz oyunlara para verirsek gerçekten mali sıkıntılar yakındır bunu da hor göremeyeceğim gerçekten. :ok2:
 


fk555897

fk555897

Üye
Hak yiyorsunuz yani jb yaparak. Keşke hepinize yasal şeylerden para cezası verseler. Spotify kullanıyorum aylık ücretini ödeyerek aylık 10 lira çok da bir şey değil.
Kredi kartı olmayan için çok şey.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bessonnitsa
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Elbette tercih meselesi ben karışamam buna bişey de demiyorum lakin ister amatör olsun ister aşırı profesyonel sonuçta herkes bir emek veriyor bu işlere az ya da çok. Belirtmek istediğim nokta bu.

Şöyle bişey de var sürekli beğendiğimiz ve oynamak istediğimiz oyunlara para verirsek gerçekten mali sıkıntılar yakındır bunu da hor göremeyeceğim gerçekten. :ok2:
Android kullandiysan bilirsin poweramp diye bi uygulama var. Iste bi ona bi de whatsapp'a para verdim o da hakettikleri icin. Yalniz clash of clans gibi buyuk sirketlerin oyunlarindaki in-app purchase' lere tamamen karsiyim. Hemde jb yi sinyal noktalarini pac man tarzi icin yapmistim :(
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Türe

Türe

Üye
Android kullandiysan bilirsin poweramp diye bi uygulama var. Iste bi ona bi de whatsapp'a para verdim o da hakettikleri icin. Yalniz clash of clans gibi buyuk sirketlerin oyunlarindaki in-app purchase' lere tamamen karsiyim. Hemde jb yi sinyal noktalarini pac man tarzi icin yapmistim :(

İlerde kendi paramı kazanırsam gereken şeylere hakettikleri parayı vereceğim inşallah. :bilmm
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Haa. Ülkemizin başındakiler yasaları uygulasaydı davalık olsaydın savunma olarak bunu yazardın ve onlar da suçsuz yargılardı evet.
Dostum sen hangi magaradansin afedersin? 5 tllik aplikasyonu illegal olarak indirdin diye sana sorusturma mi acacaklar. Guldurmeyin insani yahu :D
 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Ü
Haa. Ülkemizin başındakiler yasaları uygulasaydı davalık olsaydın savunma olarak bunu yazardın ve onlar da suçsuz yargılardı evet.
ülkenin başındakiler hırsızlık yapmaktan bizi bulamazlar merak etme sen
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan, Bessonnitsa ve IchigoKurosaki
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Bizim ülkede bir şey yapmazlar zaten sıkıntı yok. Müzik vb. Korsana giriyor
 
larten123

larten123

Üye
Evet
 
berfo98

berfo98

Üye
Evet Yeni i5 aldım ve jailbreakli :) linktunes vb bir sürü uygulamalar çok iyi bence şu ana bir problemim yok. Ama olmasada olur :) her türlü stabil telefon indirin müzikleri kaldırın jailbreaki :P
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Evet Yeni i5 aldım ve jailbreakli :) linktunes vb bir sürü uygulamalar çok iyi bence şu ana bir problemim yok. Ama olmasada olur :) her türlü stabil telefon indirin müzikleri kaldırın jailbreaki :P
Jailbreak yapmadan da müzik atabilirsin ben öyle yapıyorum
 
berfo98

berfo98

Üye
Bilmiyorum daha yeniyimde şu anda bir zarar yok batarya haricinde :)
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Bilmiyorum daha yeniyimde şu anda bir zarar yok batarya haricinde :)
iTunes'dan müzikleri ekliyosun sonra da eşzamanlama yapınca müzikler telefonda oluyo ben albüm kapaklarını falan da ekliyorum orijinal müzik gibi oluyo
Ben de yeniyim daha 1 hafta oldu :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Bilmiyorum daha yeniyimde şu anda bir zarar yok batarya haricinde :)
Bilgisayarına iTunes ve iTools programlarını yükle. İkisi de son sürüm olsun. iTools iTunes'un baya kolay olan versiyonu. iTools'un Music bölümüne attığın müzikler direkt olarak telefona gidecektir. Ayrıca MP3TAG programını öneririm. Müziğin albüm kapağını, albüm adını vs. düzenleyebilirsin.
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Bilgisayarına iTunes ve iTools programlarını yükle. İkisi de son sürüm olsun. iTools iTunes'un baya kolay olan versiyonu. iTools'un Music bölümüne attığın müzikler direkt olarak telefona gidecektir. Ayrıca MP3TAG programını öneririm. Müziğin albüm kapağını, albüm adını vs. düzenleyebilirsin.
Ben hepsini iTunes'dan hallediyorum önce şarkının sadece ismini ad yapıyorum sonra sanatçının adını girip iTunes'dan bak deyince albüm adı çıkıyor onu yazıyorum ve sonra sağ tıklayıp albüm resmini al diyorum cillop gibi oluyo biraz uzun sürebilir ama daha güvenli bence
 
nikenroll.kz

nikenroll.kz

Üye
Hak yiyorsunuz yani jb yaparak. Keşke hepinize yasal şeylerden para cezası verseler. Spotify kullanıyorum aylık ücretini ödeyerek aylık 10 lira çok da bir şey değil.
Aylik o on lirani fakir fukaraya versen ?
 
nikenroll.kz

nikenroll.kz

Üye
Hak yiyerek oraya buraya para vermek sana katkı sağlamaz. Adam uğraşıyorsa emeğinin karşılığını vereceksin.
Jailbreak yapmak hak yemek degil sadece iphone gibi hicbir ozelligi olmayan bi telefona ozellik katmak
 
nikenroll.kz

nikenroll.kz

Üye
Hani çin mali telefonlarda yaziliyo ya mp3 mp4 oynatma ozelligi diye eskiden bunlar ozellikmi ki diye dusunurdum . 5s alali cinlilerin hakli oldugunu anladim aga
 


Üst Alt