Haber iOS Beta Sürümleri


Aynen hocam benim dediğim gibi



iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: İp5furkan
Beyler yardım edin kafayı yiyeceğim. 9.3.2 ye dönemiyorum. Çünkü telefon iTunes a bağlıyken dfu modayken açılıyor. Ve iPhone aygıtı geri yükleyemedi aygıt bulunamıyor diyor. iPhone mu bul kapalı. Global ipsw ve gsm üzerinde denedim olmuyor. Telefon güncellemenin ortasında açılıyor.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

sLeepLe

Üye
Banada olmuştu öyle deneye deneye halletmiştim ios 9 çıktığında başıma gelmişti
 
Tepkiler: İp5furkan

Türe

Üye
Profili silmiş miydiniz ?
 
Profili silmiş miydiniz ?

Sildim hocam. iPhone'umu bul kapalı iCloud kapalı. Dfu moda alıyorum. Kurtarılma modunda bir iPhone bulundu diyor. Shifte basarken iPhone geri yükle seçeneğine tıklıyorum. ( güncellemeleri denetle kısmına tıklanmıyor ) yazılım çıkarılıyor diyor tam ortaya geldiğinde. Telefon açılıyor. Ve sonra hata mesajı alıyorum. iPhone bulunamadı diye. Tek sorun cihazın geri yükleme sırasında geri açılması.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Banada olmuştu öyle deneye deneye halletmiştim ios 9 çıktığında başıma gelmişti

Kafayı yedim kaçıncı deneyişim. Telefon açılmasa güncellemenin ortasında hallolacak. Niye böyle hocam hatamı yapıyorum bi yerde ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

sLeepLe

Üye
Onun bi yöntemi vardı internetten bulmuştum bende hocam home tuşu ve açma kapama tuşu ile bir şeyler yapılıyordu sanırım ama yanlış yönlendirme yapmayayım
 
Hocam. Düşürebildim nihayet. Teşekkür ederim yardımlarınız için. iOS 10 beta 2 iOS 9.3.3 beta 5 e oranla daha stabil. Ama bazı bugları iPhone'dan soğutuyordu.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
 

Ne demek Babacan abi


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Beta 3 çıkmadı mı daha ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Beta 3 çıkmadı mı daha ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
Beta 2nin çıkması yanlış hatırlamıyorsam 3 hafta sürmüştü. Bu da aynı şekilde olabilir. Hatta daha uzun. Çünkü eylüle daha var
 
9.3.3 finali peki hocam ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
iOS 10 Beta 3 yayınlandı.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
Public Beta 2 yayınlandı.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
arkadaşlar developer profili yükledim yeniden başlattım ama beta 2 halka açık olan sürümü yükledi nasıl düzeltebilirim beta 3 yüklemek için geliştirici hesabına da giriş yaptım beceremedim
 
arkadaşlar developer profili yükledim yeniden başlattım ama beta 2 halka açık olan sürümü yükledi nasıl düzeltebilirim beta 3 yüklemek için geliştirici hesabına da giriş yaptım beceremedim

Pb profilini silip denediniz mi hocam ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.