theeternal
Üye
Kilit ekranındaki düzenlemeyi şöyle yapsalar daha güzel olabilir.
Kilidi açmak için kaydırın. Bu özellik geri gelsin gene ekranı sağa çekelim şifre girelim. Kamerayı gene aynı sistem yukarı kaldırınca kullanabilelim. Ve son olarak o widget denen şeyi de ekranı sola çektiğimizde kullanabilelim. Yani boşluktaki tarafı kullanırsalar daha iyi olur herkes için. Anlatabildim umarım.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Banada olmuştu öyle deneye deneye halletmiştim ios 9 çıktığında başıma gelmiştiBeyler yardım edin kafayı yiyeceğim. 9.3.2 ye dönemiyorum. Çünkü telefon iTunes a bağlıyken dfu modayken açılıyor. Ve iPhone aygıtı geri yükleyemedi aygıt bulunamıyor diyor. iPhone mu bul kapalı. Global ipsw ve gsm üzerinde denedim olmuyor. Telefon güncellemenin ortasında açılıyor.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Profili silmiş miydiniz ?Beyler yardım edin kafayı yiyeceğim. 9.3.2 ye dönemiyorum. Çünkü telefon iTunes a bağlıyken dfu modayken açılıyor. Ve iPhone aygıtı geri yükleyemedi aygıt bulunamıyor diyor. iPhone mu bul kapalı. Global ipsw ve gsm üzerinde denedim olmuyor. Telefon güncellemenin ortasında açılıyor.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Profili silmiş miydiniz ?
Banada olmuştu öyle deneye deneye halletmiştim ios 9 çıktığında başıma gelmişti
Onun bi yöntemi vardı internetten bulmuştum bende hocam home tuşu ve açma kapama tuşu ile bir şeyler yapılıyordu sanırım ama yanlış yönlendirme yapmayayımKafayı yedim kaçıncı deneyişim. Telefon açılmasa güncellemenin ortasında hallolacak. Niye böyle hocam hatamı yapıyorum bi yerde ?
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Ne demek Babacan abi bekliyorum yorumunu
Yazmayı unuttum kusura bakma canım babacanım dedigin gibi yaptım oldu Allah razı olsun canım babacanım
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Beta 2nin çıkması yanlış hatırlamıyorsam 3 hafta sürmüştü. Bu da aynı şekilde olabilir. Hatta daha uzun. Çünkü eylüle daha varBeta 3 çıkmadı mı daha ?
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Hafta içi gelebilir o da9.3.3 finali peki hocam ?
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Hafta içi gelebilir o da
Rica ederim hocamTeşekkürler hocam
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
arkadaşlar developer profili yükledim yeniden başlattım ama beta 2 halka açık olan sürümü yükledi nasıl düzeltebilirim beta 3 yüklemek için geliştirici hesabına da giriş yaptım beceremedim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?