Haber iOS Beta Sürümleri

iOS 9daki gibi kasılmalar, takılmalar yok. Bazen uygulamalara girerken biraz bekletiyor. Neden olduğunu anlamadım. Ama gayet akıcı. Titremeler yok yani.
 

0343434

Üye
Biraz geç bir dönüş olacak ama bende ilk çıktığından beri beta 2'yi kullanıyorum. Benimde kendi çapımda yakaladığım bazı problemler oldu. Mesela hani titreme falan yok diyoruz ama bu seferde fazladan bekletme yapıyor animasyonu yüklemek için. Ya da arama gelirken bir uygulamada iseniz ilk ses sonra ekran geliyor. Uygulama uyumluluğu doğal olarak eksik. Veya özellikle uygulama içinden cihazı uykuya alınca bu seferde kilit ekranı donma yapıyor. Müzik uygulaması kilit ekranındahala sıkıntılı. Yine söylediğim raise to wake up gelmemiş. Tek beğendiğim nokta batarya. Eğer bu seviyeyi bozmadan hız/stabilite oranı yakalanırsa bence bu sürüm ilk açılışıyla bile iOS 9'u geçer. Ama şu anlık beta olması haliyle ben tekrardan iOS 9'a geri dönüş yapacağım gibi duruyor.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye

Hocam sizin şu dediğiniz sıkıntı Web üzerinden mi yoksa uygulamadan mı? iOS 9'a geçmeden bakmak istiyorum.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Hocam sizin şu dediğiniz sıkıntı Web üzerinden mi yoksa uygulamadan mı? iOS 9'a geçmeden bakmak istiyorum.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Safari üzerinden hocam.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
Safari üzerinden hocam.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Şimdi denedim ve sonuç dediğiniz gibi. Ama başka sitelerde böyle bir sıkıntı yaşamadım. Sanırsam site uyumluluğu ile alakalı bir durum oluşmuş ortada.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

Olabilitesi yüksek hocam. Bazen bildirim çubuğundaki bildiriye dokununca uygulama pat diye geliyor önüme


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
Olabilitesi yüksek hocam. Bazen bildirim çubuğundaki bildiriye dokununca uygulama pat diye geliyor önüme


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Aynısı dediğiniz gibi bana da oldu. Şimdi 9.3.2'ye geri döndüm ve ne olursa olsun titreme de olsa daha fazla hız farkı belli oluyor.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: İp5furkan
Final sürümünde bayağı iyileşeceğine inanıyorum ben. Hayırlısı bakalım


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

0343434

Üye
Final sürümünde bayağı iyileşeceğine inanıyorum ben. Hayırlısı bakalım


Sent from my iPhone using Tapatalk

İnşallah hocam. En azından stabilite ve hatalar açısından bir iOS 9 kadar kötü olamayacak gibi duruyor.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

sLeepLe

Üye
uygulamalar daha uyumlu olmadığı için sürüm onda sıkıntı yaşıyorduk açarken bekletmesi vs gibi problemler ondandır. o elimize aldığımızda da ekranın uyanmasını ben 6s de gördüm belki 6sten önceki telefonlarda olmuyordur
 
Eline alınca uyanmasın 6s altındaki sürümlerde olmuyor arkadaşlar. Boşuna beklemeyin onu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eline alınca uyanmasın 6s altındaki sürümlerde olmuyor arkadaşlar. Boşuna beklemeyin onu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ve şunu söyleyeyim, tapatalk atardı. Public beta da hiç atmadı diyebilirim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Valla ben 9 a dönmeyi düşünmüyorum arkadaşlar. 9 daki titremeleri gözümün önüne getirdikçe iOS 10 daha cazip geliyor . Ayriyeten o elinize aldığınızda uyanması saçma bi özellik bence. Pekte gerekli değil diye düşünüyorum


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

eRdaL.

Üye

Nasıl begenmediniz ele alınca uyanma özelligini şaşırdım diger sistemler çift tıkla uyandırma koyuyor adamlar tıklamaya gerek kalmadan uyandırma yapmış şahsen benim çok begendigim özelliklerden birisi
 

Esas kullanıcı dışında birisi eline aldığı zaman da uyanacak. Nerde esprisi ?


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

sLeepLe

Üye
Valla eline alınca uyanma özelliği arkadaşında dediği gibi başka biri alınca da uyanacak he başka biri eline alınca orta veya üst tuşa alınca da uyandırabilir ama sürekli ele alınca uyanması eldeyken sürekli uyanıp duracak ve bu özellik sensör kullanacak şarj yer 5sime gerek duymuyorum ben zaten bataryası minik
 
Tepkiler: İp5furkan

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

Ben 6s plus kullanıyorum. Batarya sıkıntısı yaşamıyorum. Bu özelliğin gelmesini isterim açıkçası.


- Iphone 6s Plus ile gönderildi.