0MG90
Üye
-
Konu Sahibi
-
kesinlikle katılıyorum . paraya kıyamayıp iphone5 yerine (3000 liraydı o zaman) ipod touch 5 aldım (850lira) fıstık gibiydi cihaz dedim 3 sene götürür beni bu (sadece oyun müzik) ancak ios7 ile birlikte hemen sattım berbat oldu cihazlar. androide geçtim mutluyumiOS 8'i h hiç beğenmedim o yüzden iPhone kullanmayı bıraktım. En iyi iOS sürümü 6 sürümüydü.
steve beyciğim olsaydı piyasa çok farklı olurdu bi kere 6 ve 6+ tasarımı böyle olmazdıvalla ios 7 yi bende beğenmedim , ios 5-6 yı ben çok beğeniyodum sürekli iphone istiyodum (hatta iphone 5 alacaktım ağustos 2013'te ama ios 7 sızıntılarındaki berbat ve saçma renkli, iconlardan dolayı nexus 4 aldım
gerçekten apple steve jobs tan sonra kendini bozdu , güncellemeyi aceleye getiriyor sorunları oluyor sonra yeni güncellemeymiş gibi ios 8.1 i yayınlyıorlar.
Benimki güncelleme hazırlanıyor'a geçti.Güncelleme doğrulanıyor...son 3 dkyükleyinde bakalım nasılmış
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?