Haber iOS 8.1 yarın sunulacak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
iOS 8.1 yarın sunulacak
Apple, yarın yani 20 Ekim tarihinde iOS 8.1'i sunacak. Yeni sürümün iyileştirmeler ve yeniliklerle gelmesi bekleniyor.


HealthKit geliştirmeleri, Wi-Fi ve Bluetooth iyileştirmeleri, en çok beklenen 2G-3G internet bağlantısı seçeneği ve Apple Pay'in yarın güncelleme ile gelmesi bekleniyor. iOS 8.1, iPhone 4s ve daha üst sürümlere, iPad2 ve daha üst sürümlere ve iPod Touch 5. Nesil'e sunulacak.
 
Tepkiler: sLeepLe

Sucrofe

Üye
Koskocaman Apple tek güncellemeyle işi bitiremiyor mu? Yok bunun 7.1.2'si, 8'i, 8.01'i, 8.02'si, 8.1... Bir kere de tam güncelleme verse şaşardım.
 
iOS 8'i h hiç beğenmedim o yüzden iPhone kullanmayı bıraktım. En iyi iOS sürümü 6 sürümüydü.
 
iOS 8'i h hiç beğenmedim o yüzden iPhone kullanmayı bıraktım. En iyi iOS sürümü 6 sürümüydü.
kesinlikle katılıyorum . paraya kıyamayıp iphone5 yerine (3000 liraydı o zaman) ipod touch 5 aldım (850lira) fıstık gibiydi cihaz dedim 3 sene götürür beni bu (sadece oyun müzik) ancak ios7 ile birlikte hemen sattım berbat oldu cihazlar. androide geçtim mutluyum
 
Tepkiler: SerhaTGvn

sLeepLe

Üye
Ben ios6 kullanmadım ama kullanan Arkadaşlarım vardı evet diğer telefonlardan farklı duruyordu güzeldi ama ben iOS 7 den sonrasınıda çok beğendim şuan iOS 8 kullanıyorum memnunum. Küçük hatalar da giderilince güzel olacaktır
 
Tepkiler: Baranbaris
IOS 6 çok güzelmiş de bilmem neymiş. Salak saçma bir os du. Adamlar ne güzel yazılım yapmış. Kullanmayı bilmezsen tabi eski sistem güzel gelir.
 
Tepkiler: Baranbaris
İos 6 yı hic beğenmiyodum ikonlari filan berbat duruyodu ios 7 ile gelen yeni ikonlar daha güzel hem hiç kasma filan yok ip5s kullanıyorum
 
Tepkiler: Baranbaris

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Alakası yok. Uzun süreli 5 ve 6 kullananlar 7'nin ne kadar saçma olduğunu anlar.
 
Tepkiler: turgutilbars, .NeXuS. ve sLeepLe

sLeepLe

Üye
Direk iOS 7 ile başladım ben iOS 6 kullanmadığım için kullanan kimseye laf edemem bence kimsenin etmemesi gerek zaten zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence iOS 7 8 güzel ikonlar falan iOS 6 kullanmayı çok isterdim
 
Tepkiler: Baranbaris

NEXUS

Üye
valla ios 7 yi bende beğenmedim , ios 5-6 yı ben çok beğeniyodum sürekli iphone istiyodum (hatta iphone 5 alacaktım ağustos 2013'te ama ios 7 sızıntılarındaki berbat ve saçma renkli, iconlardan dolayı nexus 4 aldım

gerçekten apple steve jobs tan sonra kendini bozdu , güncellemeyi aceleye getiriyor sorunları oluyor sonra yeni güncellemeymiş gibi ios 8.1 i yayınlyıorlar.
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
steve beyciğim olsaydı piyasa çok farklı olurdu bi kere 6 ve 6+ tasarımı böyle olmazdı
 
Tepkiler: .NeXuS.
ios 8.0.2 de video izleyemiyorum telefonda. inşallah 8.1 ile düzelir bu sorun ..
 
Son 45 dakika yorumlarınızı alalım kimler yüklüyor?
 

sLeepLe

Üye
son 3 dk yükleyinde bakalım nasılmış
 
Tepkiler: Baranbaris
iPhone 5S e kurdum. Şuanlık hiç bir sorun yok. Bütün hatalar giderilmiş görünüyor. Hız olarak bir artış söz konusu. Gayet stabil çalışıyor
 
Tepkiler: mavicasper1

alical33

Üye
Bende Güncelleme yok diyor
 
kardeşim bende yükliycemde sarj konusunda nasıl yüzdesi cabk düşüyor mu ?
 
Güncelllemeyle birlikte video sorunu giderildi
 
mavicasper kardeşim iyi mi 8.1 7 den bende gecicem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...