BrahimOkumus
Üye
-
Konu Sahibi
-
Microsft Bi ios kadar olamadı geliştirmiyor sistemi sonrada müşteri kaybediyor sonrada saçma sapan reklamlar,yapıyor
iyide o multi task ekranını ilk webos 2009 çıkarmış ozamn wp de kopyalamış oluyor. Apple ı bu yüzden suçlayamayız.
Sen de hızlı bir derecede MS ve WP8 düşmanlığı oluşmaya başlıyor gördüğüm kadarıylaMicrosft Bi ios kadar olamadı geliştirmiyor sistemi sonrada müşteri kaybediyor sonrada saçma sapan reklamlar,yapıyor
Nokia cı ne bilsin
Windows Phone piyasada yokken ben jb yapıp card interface kullanıyordum multitasking de şimdi resmi olarak gelmiş
Onlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan kolaydır.
Android 'in 1 sürümünü, iPhone 2 'nin ilk işletim sistemine bir bakın bakalım bir Windows Phone ediyormu? Eksiklikler var, yok demiyoruz. Ama Microsoft yıllardır Windows işletim sistemiyle gereken tecrübeyi kazanmış bir firma. İlk sürümlerde bile çoğu alanda rakiplerini geride bırakması çokta garip bir durum değil.
O zamanın teknolojisiyle şimdikini karşılaştıramazsın.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?