iOS 7 Golden Master, 5 Eylül’de sunulacak

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
iOS 7 Golden Master, 5 Eylül’de sunulacak
Teknoloji devi Apple, her sene yeni bir iPhone modeli sunarken, ayrıca karşımıza yine kendi geliştirdiği iOS işletim sisteminin yeni bir versiyonu ile geliyor. Geçtiğimiz haftalarda düzenlediği WWDC 2013‘de iOS 7‘yi resmi olarak duyuran firma yeni nesil akıllı telefonu iPhone 5S ile birlikte de iOS 7‘yi yayınlayacak.



En son olarak Apple, geliştiriciler için sunduğu iOS 7 Beta 5‘i sunmuştu. Bugün itibari ile iOS 7 Beta 6′yı sunan ve Golden Master olarak adlandırdığı final sürümü de Eylül başında yayınlayacak. BGR üzerinden gelen bilgilere göre Apple‘ın iOS 7 Golden Master sürümünü 5 Eylül tarihinde çalışanlara ve cep telefonu operatörlerine göndermeye başlayacak.

Geliştiriciler için de yayınlanma tarihi 10 Eylül olarak belirlenmiş. Ayrıca geçtiğimiz günlerde gelen bir iddia da iPhone 5S’in 10 Eylül tarihinde tanıtılacağı yönündeydi.

Ancak belirtelim ki söz konusu tarihler için Apple cephesinden resmi bir bilgi gelmiş değil.

iOS 7 Golden Master, 5 Eylül’de sunulacak
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut1979


.caner.

.caner.

Üye
Teşekkürler.
 
fk555897

fk555897

Üye
Az kalmış.
 
sekil_27

sekil_27

Üye
Arkadaslar ben şu an ios 7.4 ü kullanıyorum;merak ettigim için ve şu an geri dönüş yapılabildigi için yükselttim;
Genel olarak sistem su an düzgün çalışıyor ;
Android bir costum roma dönüşmüş sistem benim görüşüm
Çok fazla costum rom yuklemiştim androidime
Eksi olarak yazı kısmı ve o ayrı olan iphone tasarımı yok olmuş;digerlerini zaten yazmışlar biliniyor
Sonuç olarak
İphone sunucuları engellemeden geri döndürücem 6.1.3 e
İos 7 ye jeilbrek gelmezsede güncellemiyecem
Tavsiyem sizde deneyin begenmezseniz 15 gün içinde geri döndürürsünüz ;final çıktıgı zaman böyle bir şansınız kalmıyacak
 


Üst Alt