ios 5.01 den 5.1.1 e geçemiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ios 5.01 den 5.1.1 e geçemiyorum
ipod yazılım güncelleme sunucusuna erişilemediği veya sunucu geçici olarak kullanılamadığı için --------- şu anda geri yüklenemiyor.


oysaki manuel yapıyorum cihazım jbli bi el atın lütfen

 
    Konu Sahibi
koskoca maxicep 1 allahın kulu bilmiyor helal size
 
bende de aynı sorun 4ste oldu ama telefondan güncellemeye çalıştımda aynı durum oldu..şuan itunesdan indirmesini bekliyorum..
 
Arkadaşlar şöyle birşey anlatayım size. 960/1mbit arası download yapan staj yaptığımız beledeyide arkadaşın telini güncelliyorduk fakat her zaman dosya %100 insede hatalarla karşılaşıyor kurulum başlamıyordu.

Googleden versiyonunu aratın örneği "iOS 4.1.1 Direct Link" şeklinde. Bulduğunuz direk linklere dikkat ediniz apple.com sunucularında olsun. Dosya paylaşım sitelerinde (hotfile,rapid gibi) sitelerde ise indirmeyiniz. Çünkü içeriği ile oynanmış olabilir ne olur ne olmaz. Direk apple.com linkini bulduysanız download programları ile direk bilgisayara çekebilirsiniz.

iTuneste yanlış hatırlamıyorsam update gibi bir buton var nerden update ediyorsanız update tuşuna basarken klavyedeki SOL taraftaki SHİFT tuşuna basılı tutarsanız. Browse(gözat) ekranı gelecek. Burdanda elle indirdiğiniz güncelleme dosyasını gösterin güncelleme başlasın

Kolay gele iyi çalışmalar. Umarım yanlış anlamadım olayı Başımıza gelmişti böyle çözmüştük.
 
    Konu Sahibi

başlat denetim masası ağ ve internet internet seçenekleri bağlantılar yerel ağ ayarları ayarları otomatik olarak algıla kutucuğunu işaretleyin sorun düzelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...