Çok cahilce ve acemice adımlar atıyor bu kurumlar. Nasıl youtube'u yasakladılar, sonra hatalarını kavrayıp (3 sene sonra) geri açtılar, bunda da insanları bezdirecekler.
Bu arada yurt dışı alışverişine de sınırlama getirildi, o yürürlüğe çoktan girdi, hayırlı kazıklar milletimize.