ChavRash
Emekli Yönetici
İnternet'i Türkler Bulsaydı Ne Olurdu?
Eğer Interneti Türkler bulsaydı herhalde bilgisayar açılış mesajları:
- Ad Soyad girin,
- Şifrenizi girin,
- İkametgah girin,
- Nüfus sureti girin,
- Annenizin genç kızlık soyadını girin.
İnternet'te gideceğiniz adresi yazdıktan sonra ekrana gelen mesajlar:
- Emin misiniz?
- Ciddi misiniz?
- Bak son defa soruyorum!
- Günah benden gitti, bağlıyorum.
e-mail almak için yapılması gerekli işlemler:
1. Nüfus Cüzdanı asli ve noter tasdikli fotokopisi
2.İkametgah senedi
3.Savcılıktan iyi hal kağıdı
4. 6 fotoğraf (cepheden, gözlüksüz, başı açık çekilmiş olacak)
5.Son 3 ay içinde alınmış isme tescilli elektrik, su, doğalgaz faturası (ödenmiş olacak)
6. Erkek kullanıcıların askerlikle ilişkileri olmadığına dair tecil belgesi veya teskere belgesinin Noter tasdikli sureti.
7. 18 yaşını doldurmamış kullanıcılarda velilerinin yazılı izin belgesi...
Not: Internet e-mail kullanım depozitosu 400 $ olup aylık 50 milyon kullanım ücreti, ayrıca yüzde 25 özel iletişim vergisi alınacaktır faturasını ödemeyen abonenin e.maili kesilir.
(Not: Internet İşleri Genel Müdürlüğü, hiçbir tebligat yapmadan abonenin e-mail adresini önceden haber vermeden kapatma veya değiştirme hakkına sahiptir)
Bağlanamama uyarıları:
- Bu siteye giriş İnternet Yüksek Konseyi tarafından yasaklanmıştır.
- RTUK bu siteyi, çocukların zihinsel gelişimini engellediğinden dolayı bir (1) gün sure ile kapatmıştır.
- Aradığınız adres Anayasa'ya aykırı bulunmuştur.
- Site borcundan dolayı kapatılmıştır
Bağlanma mesajları :
- Sitemizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz, sitemize girmekle artık sadece bizim sitemize geleceğinize ve başka hiç bir adrese gitmeyeceğinize dair bir anlaşmayı kabul etmiş oluyorsunuz. Bu durumu kabul ediyorsanız "Evet", etmiyorsanız "Evet" tuşuna basın. İhtilaf halinde İstanbul Ağır Ceza Mahkemeleri geçerli olacaktır.
Hata mesajları:
- Ulaşmaya çalıştığınız bilgisayarın mahallesinde elektrikler kesik olduğundan bağlantı kurulamıyor.
- Eksik tuşa bastınız, lütfen tekrar deneyin.
- "Q" harfine bastınız, bu durumun bir yanlışlık sonucu olduğuna inanıyoruz, Bir kez daha "Q" harfine basmanız halinde bilgisayarınız takibe alınacaktır.
- Hatasız bilgisayar olmaz.
- Kime şikayet ederseniz edin.
- Ad Soyad girin,
- Şifrenizi girin,
- İkametgah girin,
- Nüfus sureti girin,
- Annenizin genç kızlık soyadını girin.
İnternet'te gideceğiniz adresi yazdıktan sonra ekrana gelen mesajlar:
- Emin misiniz?
- Ciddi misiniz?
- Bak son defa soruyorum!
- Günah benden gitti, bağlıyorum.
e-mail almak için yapılması gerekli işlemler:
1. Nüfus Cüzdanı asli ve noter tasdikli fotokopisi
2.İkametgah senedi
3.Savcılıktan iyi hal kağıdı
4. 6 fotoğraf (cepheden, gözlüksüz, başı açık çekilmiş olacak)
5.Son 3 ay içinde alınmış isme tescilli elektrik, su, doğalgaz faturası (ödenmiş olacak)
6. Erkek kullanıcıların askerlikle ilişkileri olmadığına dair tecil belgesi veya teskere belgesinin Noter tasdikli sureti.
7. 18 yaşını doldurmamış kullanıcılarda velilerinin yazılı izin belgesi...
Not: Internet e-mail kullanım depozitosu 400 $ olup aylık 50 milyon kullanım ücreti, ayrıca yüzde 25 özel iletişim vergisi alınacaktır faturasını ödemeyen abonenin e.maili kesilir.
(Not: Internet İşleri Genel Müdürlüğü, hiçbir tebligat yapmadan abonenin e-mail adresini önceden haber vermeden kapatma veya değiştirme hakkına sahiptir)
Bağlanamama uyarıları:
- Bu siteye giriş İnternet Yüksek Konseyi tarafından yasaklanmıştır.
- RTUK bu siteyi, çocukların zihinsel gelişimini engellediğinden dolayı bir (1) gün sure ile kapatmıştır.
- Aradığınız adres Anayasa'ya aykırı bulunmuştur.
- Site borcundan dolayı kapatılmıştır
Bağlanma mesajları :
- Sitemizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz, sitemize girmekle artık sadece bizim sitemize geleceğinize ve başka hiç bir adrese gitmeyeceğinize dair bir anlaşmayı kabul etmiş oluyorsunuz. Bu durumu kabul ediyorsanız "Evet", etmiyorsanız "Evet" tuşuna basın. İhtilaf halinde İstanbul Ağır Ceza Mahkemeleri geçerli olacaktır.
Hata mesajları:
- Ulaşmaya çalıştığınız bilgisayarın mahallesinde elektrikler kesik olduğundan bağlantı kurulamıyor.
- Eksik tuşa bastınız, lütfen tekrar deneyin.
- "Q" harfine bastınız, bu durumun bir yanlışlık sonucu olduğuna inanıyoruz, Bir kez daha "Q" harfine basmanız halinde bilgisayarınız takibe alınacaktır.
- Hatasız bilgisayar olmaz.
- Kime şikayet ederseniz edin.



