Internet Explorer 8 için tarih belli oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CanceR

CanceR

Üye
    Konu Sahibi
Internet Explorer 8 için tarih belli oldu
Microsoft yaptığı açıklamada popüler tarayıcısının yeni sürümü Internet Explorer 8'in test sürümünün Ağustos'ta kullanılabileceğini duyurdu.

Firefox 3'ün testlerde elde ettiği başarının ardından Microsoft işleri hızlandırdı. Tam donanımlı olarak sunulacak olan Internet Explorer'ın Beta 2 sürümü Ağustos ayından itibaren kullanıcılar tarafından denenebilecek.

İlk test sürümü Mart ayında çıkan IE 8 için halen geliştirilme süreci ise halen devam ediyor.

Beta 2 sürümünü, kullanıcılardan gelen bilgilere göre düzenleyecek olan Microsoft, Ağustos'ta çıkacak sürümün bu nedenle tam donanımlı olacağını açıkladı.
 


yusufucan

yusufucan

Üye
Bakalım Bu nasıl Olacak Tşkler
 
iskenlii

iskenlii

Üye
hayırlısı olsun
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Dur Yav Daha 7 Çıkmadı Hemen 8 İçin Tarih Vermişler..Haber İçin SaoL:)
 
CanceR

CanceR

Üye
    Konu Sahibi
yuh 7 çıkalı yıl oldu :D
 

ern_16_02

Üye
bilqlendirme için tşkler....
 
technonur

technonur

Üye
nedense çok çabuk geldi explorer 6ile 7 arasında baya bi zaman geçmişti demekki explorer 7de vista gibi geçiş sistemiydi
 
eren6523

eren6523

Üye
bir an önce çıksada 8 e geçsek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt