Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Konuda xposed linki var yukle sonra garvitybox yada xblast tools ile ekleyebilirsin.
Desaparecido9454
Üye
Eyvallah sağol
doktor_42
Üye
iyi günler hocam ben sadece data açıldığında 3g olsun diğer hallerde sadece 2g ile çalışsın istiyorum....bunun için nasıl bir ayarlama yapmam gerekiyor...yardımcı olursanız sevinirim...
iyi günler hocam ben sadece data açıldığında 3g olsun diğer hallerde sadece 2g ile çalışsın istiyorum....bunun için nasıl bir ayarlama yapmam gerekiyor...yardımcı olursanız sevinirim...