Xposed / Modüller Intelli3G 2G/3G toggle v2.16 (kullanım anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar



Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
Benim android sürümü 4.2.2
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
Bendeki gt I8190
Heralde sendeki farkli cihazın rootlu ise yuzde ekleyebilirsin.
Yada uygulamalar var rootsuzda ekleyebilirsin.
Uygulamasız eklemek istiyorum neyle ve nasıl yapabilirim anlatabilir misin rica etsem ?
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
Eyvallah sağol
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb

doktor_42

Üye
iyi günler hocam ben sadece data açıldığında 3g olsun diğer hallerde sadece 2g ile çalışsın istiyorum....bunun için nasıl bir ayarlama yapmam gerekiyor...yardımcı olursanız sevinirim...
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
    Konu Sahibi
iyi günler hocam ben sadece data açıldığında 3g olsun diğer hallerde sadece 2g ile çalışsın istiyorum....bunun için nasıl bir ayarlama yapmam gerekiyor...yardımcı olursanız sevinirim...

Smart network deneyebilirsin.
 

fuko-34

Üye
Hocam ss attigin ekran goruntusubdeki yazi tipinin adi ne alarm kurulu olan ss de ki yazi tipi ne acaba
 
98farom98

98farom98

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb

cihatgs

Üye
discovery kitkatta manuel 2g-3g geçişi çalışmıyor.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb

Benzer Konular

Bahadir_fb
Cevap
16
Görüntüleme
1K
corus54
Bahadir_fb
Cevap
5
Görüntüleme
1K
Bahadir_fb
Cevap
7
Görüntüleme
719
Bahadir_fb
Cevap
1
Görüntüleme
848
ANIL


Üst Alt