Mazlum Somer
Üye
kolayına geldiği gibi yazılmalı bence. Derdini anlatablyosa sorn yk. Ben mobilden T9 suz yazıyrm we genelde v yerine w kullanıyrm. Çnku bkere bassam yetyor. Ama v de 3 kre dokunmam lazm. Bunun gbi bsey
Aynen, Problem Olmamali Bence .. Ayrica Konuyla Alakasida Yokk ..
Kisinin Zevklerine Karisamaz Bence Kimse .. Vede Konu Daqilmasin ..
Sadece Forumda Boyle Kisilerin Var Olduqunu Belirtmek Icin Actim Bu Konuyu ..
