Insanlik Gercekten Olmuss .!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
    Konu Sahibi
kolayına geldiği gibi yazılmalı bence. Derdini anlatablyosa sorn yk. Ben mobilden T9 suz yazıyrm we genelde v yerine w kullanıyrm. Çnku bkere bassam yetyor. Ama v de 3 kre dokunmam lazm. Bunun gbi bsey

Aynen, Problem Olmamali Bence .. Ayrica Konuyla Alakasida Yokk ..

Kisinin Zevklerine Karisamaz Bence Kimse .. Vede Konu Daqilmasin ..

Sadece Forumda Boyle Kisilerin Var Olduqunu Belirtmek Icin Actim Bu Konuyu ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt