İnşallah Yepyeni Nokia Belle Arayüzüdür

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İnşallah Yepyeni Nokia Belle Arayüzüdür
Nokia'nın kendi bulut senkronizasyonu, Nokia Air videosu sızdırıldı. Ama videoda daha çok arayüz ve cihazlar dikkat çekiyor. Videodaki arayüzün Nokia Belle'nin yenilenmiş arayüzü olmasını umut ediyorum. Ayrıca telefon ve tablet mükemmel görünüyor. :)

[video=youtube;GJZW97c4uvw]http://www.youtube.com/watch?v=GJZW97c4uvw&feature=player_embedded[/video]

Kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, iatis, _RYUK_ ve 3 diğerleri


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hemen izliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
izleyelim :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bir acayip duruyor.Bence değildir ama beklemedeyiz.Ümitsizim çünkü Real Racing 2 var.:ehe

- - - Eklendi - - -

Acaba Meltemi olabilir mi diyeceğim ama Meltemi geliştirilmeyecek.Acaba gerçek mi yoksa sadece bir konsept mi?
 
tempestshine

tempestshine

Üye
o may gat :oha:
 
ANIL

ANIL

Admin
evet arayüz çok iyi fakat bellenin kaldırabileceğini sanmıyorum. yeni gelecek telefonlarda bu arayüzü beklemek daha mantıklı.
 
slant1111

slant1111

Üye
arayüz çok iyi :oke::oke: belle olduğunu düşünmüyorum :)
 
emreli01

emreli01

Üye
android gibi :) birazcuk
 

kuark2468

Üye
nokia bunu gerçekten başardıysa hiç abartısız apple ve samsungu bitirir inşallah gerçektir :D
 

sataer

Üye
mükemmel ya cihazlar tamamen konsept öyle bi olay yok ama arayüz harika resmen meego symbian karışımı
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Yeni bir işletim sistemi galiba Nokia Air yazıyor. Birinci ve ikinci nesiller kaldıramaz zatende çözünürlükte uymaz. Tabletlerdede kullanılacakmış.
 

sataer

Üye
Yeni bir işletim sistemi galiba Nokia Air yazıyor. Birinci ve ikinci nesiller kaldıramaz zatende çözünürlükte uymaz. Tabletlerdede kullanılacakmış.

Nokia air microsoft un skydrive ı gibi bir depolama sistemi.
 
cyber

cyber

Üye
bence nokia nın meego su bu güncellenmiş hali
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
bayldm :)
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
heyecan verici....
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Arkadaşlar Dikkat Ettiniz mi? 46'ıncı Saniyede Gösterilen Telefonun Ekranı Rulo Şeklinde Yarıya Kadar Katlanıyor!...

Eğer Bu Doğruysa Bence Bu Nokia Adına Bir DEVRİM...
 
  • Beğen
Tepkiler: MücahitTokgöz
İncİnat

İncİnat

Üye
ooowwww bu yeni belle arayüzüyse varya... symbiana dönerim :D
 
hidayet02

hidayet02

Üye
46'ıncı Saniye Hakkında Bir Fikri Olan Yokmu:)
 
klongs

klongs

Üye
o oled ekran sadece samsung üretiyor nokialara çıkması biraz zor
 


Üst Alt