[INdT] Snowshoe v0.2.4 MeeGo Harmattan

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[INdT] Snowshoe v0.2.4 MeeGo Harmattan
Nokia N9 için geliştirilmiş güçlü web tarayıcısıdır. Qt 5 ve Webkit2 teknolojileri kullanılarak geliştirilmiştir. İnternette seri olarak dolaşmak isteyenlerin sevebileceği bir tarayıcıdır.

Dikkat: Hala geliştirilme aşamasındadır ve bir çok eksiği bulunmaktadır. Metin seçip kopyalama ve dosya indirip yükleme bu eksiklerden sadece iki tanesidir ancak kısmen kullanıma uygundur. Masaüstü Facebook anasayfası ve bazı sayfalar yüklenememektedir. Bir sayfada gezinirken sık sık sayfa donabilmektedir ama bunu sayfayı yeniden yükleyerek çözebilirsiniz.

Kurulum: Snowshoe tarayıcısını kurabilmek için öncelikle Qt 5 kütüphanelerini indirip kurmanız gerekmektedir. İlk olarak snowshoe-repositories.deb ardından da snowshoe-mobile_0.2.4_armel.deb dosyasını kurup tarayıcıyı kullanmaya başlayabilirsiniz.







Kendi cihazımdan bir video:
[video=youtube;yqCO7J1kbPw]https://www.youtube.com/watch?v=yqCO7J1kbPw[/video]
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yusuf_bey


fLuke!

fLuke!

Üye
2 sinide yükledim açılmıyor güncelledim yimw açılmadı rest attm hala açılmıyor..:(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Teşekkürler Serdar
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
2 sinide yükledim açılmıyor güncelledim yimw açılmadı rest attm hala açılmıyor..:(
ben bunları yükleyerek kurdum ilk dosyanın qt5 kütüphanelerini kuruyor olması lazım. simge menüde çıkıyor değil mi?

- - - Eklendi - - -

[ENGİN];5693178' Alıntı:
Teşekkürler Serdar
rica ederim abi denemeni tavsiye ederim, biraz sorunlu ama akıcı bir tarayıcı.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ya arayüzünü çok ama çok beğendim bende kuruyorum inşALLAH sorunsuz kurarım :D
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ubuntuda olan tarayıcı da bu sanırım arkadaşlar

- - - Eklendi - - -


kur kur beğeneceksin. :)


ilk o dediğin şeyi kurdum abi 800 kb mi ne indirdi şimdi 43 mb lik şeyi kuruyorum indirme bitti yükleniyor yazıyor 2 dakikadır bekliyorum böyle normal mi daha uzun sürecek mi :D


- - - Eklendi - - -

oley oley oley oldu güncellemeyi de yükledim şimdi kurcalayım bakayım nasıl imiş paylaşım için çok thanks abi :D


- - - Eklendi - - -

yok artıkkkk hızı muazzam abartısız söylüyorum cidden arkadaşlar bırakın orjinal tarayıcıyı operayı mozillayı maxicepin ana sayfasını 5 saniyede açtı wifi ile cidden diyorum :D harika bişi arayüzü de şık :D
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi



ilk o dediğin şeyi kurdum abi 800 kb mi ne indirdi şimdi 43 mb lik şeyi kuruyorum indirme bitti yükleniyor yazıyor 2 dakikadır bekliyorum böyle normal mi daha uzun sürecek mi :D


- - - Eklendi - - -

oley oley oley oldu güncellemeyi de yükledim şimdi kurcalayım bakayım nasıl imiş paylaşım için çok thanks abi :D


- - - Eklendi - - -

yok artıkkkk hızı muazzam abartısız söylüyorum cidden arkadaşlar bırakın orjinal tarayıcıyı operayı mozillayı maxicepin ana sayfasını 5 saniyede açtı wifi ile cidden diyorum :D harika bişi arayüzü de şık :D

yine de eksikleri var kullandıkça bulursun. güle güle kullan. :)
 
fLuke!

fLuke!

Üye
benimki çalışmıyorrr:(
paylaşım için teşekkürler ben romaxanın browserı beklicem sanırım yapcak bişe yok:(


- - - Eklendi - - -

simge çıkıyor evet ama basınca olay yok
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
benimki çalışmıyorrr:(
paylaşım için teşekkürler ben romaxanın browserı beklicem sanırım yapcak bişe yok:(


- - - Eklendi - - -

simge çıkıyor evet ama basınca olay yok

cihazı yeniden başlatmayı denediniz mi?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
evet cihazı yeniden başlatmak çogu sorunu hallediyor deneyin
 
fLuke!

fLuke!

Üye
3 kere yeniden başlattım çalışmadı.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Bizimki halen yükleniyor bakalım
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
bende sorunsuz oldu arkadaşım tekrardan dene zip içindekileri pc de çıkar o iki deb dosyasını document klasörüne at sonra fileboxtan ilk ismi uzun olanı kur sonra uygulamayı kur bunları yaparken wifi yada mobil veri açık olsun sonra kullan :D
 
fLuke!

fLuke!

Üye
bende sorunsuz oldu arkadaşım tekrardan dene zip içindekileri pc de çıkar o iki deb dosyasını document klasörüne at sonra fileboxtan ilk ismi uzun olanı kur sonra uygulamayı kur bunları yaparken wifi yada mobil veri açık olsun sonra kullan :D

dostum kurulumda sorun yok 40 mb falan indirdim maemo.orgdan indirdiklerimide denedim yine aynı.menüde var ama basınca tepkisiz kalıyor.:(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


dostum kurulumda sorun yok 40 mb falan indirdim maemo.orgdan indirdiklerimide denedim yine aynı.menüde var ama basınca tepkisiz kalıyor.:(
Yükleme kesintiye ugradı dedi mi? Bende de öyle oldu maalesef tepki vermiyor internet paketiyle yüklüyodum sanırım ondan oldu :)


- - - Eklendi - - -

dosya yönetici'den çıkarttın mı?
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Repositories ilk başta oldu yükleme kesintiye uğradı evet.Ama yüklü gözüküyor uyg.larda.:)Fileboxtan zip'i extract ettim downloads'a sonra yükledim ikisini.Baştan deniyim o zaman ben bi.:d:

- - - Eklendi - - -

sanırım repositoriesim sorunlu çünkü terminale snowshoe_launcher yazınca qtquick error veriyo:D


- - - Eklendi - - -

ahanda böyle;
~ $ snowshoe_launcher
/usr/share/snowshoe/snowshoe: symbol lookup error: /opt/qt5/lib/libQtQuick.so.5: undefined symbol: _ZN11QAccessible16staticMetaObjectE
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
dostum repolar çöktü o yüzden direk kurulum dosyalarını verdim onları kurup denersen sevinirim.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Aynı sorun olmuş tekrar yaparsan mydocs ana klasörüne at internet paketiylemi yükledin
 
fLuke!

fLuke!

Üye
yok wifidan yapmıştım



- - - Eklendi - - -

olmadı ya:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt