Aksiyon [Imanli Studios] Flappy Bird v2.00 Symbian^3 (fixed)

Sponsorlu Bağlantılar

M@cros

M@cros

Üye
telefonlar kas yaptı artık.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407


fayzteck

fayzteck

Üye
Hocam koydugun fotografdaki gibi açılıyor ama play ve help yazmıyor bomboş yani Bu şekilde açılıyor bende ya.ne yapmam gerekli
 

Emre

Üye
Hocam koydugun fotografdaki gibi açılıyor ama play ve help yazmıyor bomboş yani Bu şekilde açılıyor bende ya.ne yapmam gerekli
:hmmmm
 

gnctrkcll1

Üye
emre kardes insallah yAaparsinkolay gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter

gnctrkcll1

Üye
arkadaslar su flappiyi yapan linki burda paylasabilirmi
 
fayzteck

fayzteck

Üye
Telefon hafizasına ?
 

Emre

Üye
E:/ yükle
 

Kopukoquz

Üye
İlk Olarak Ellerine Sağlık Süper Olmuş. 603 Kasıyo Galiba Bu Genel Sorun Arkadaşın Dediği Kararma Sorunuda İphonelerde Ekran Kilidini Açmak İçin Ekranı Sağa Doğru Çekiyoruzya Oyundada Öyle Yapınca Bi Anlık Gidip Geliyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

gnctrkcll1

Üye
emre kardes senden bisi istemistim yapabildinmi??
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter

gnctrkcll1

Üye
sa
 

Emre

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Nokia Kalitesini Hiçbir şeye Değişmedim Sansung s3 Hikaye S4 Kullandım Ben Hiç Memnun Olmadım Nokia Bir Tane ;)
ah ah! Keşke desteği kesmeslerdi (symbiana) madem desteği kesiyon niye kodları açmıyon sestek kesilmeseydi daha güzel olurdu :)
 


Üst Alt