gülmekten öldürdün usta yatelefonlar kas yaptı artık.![]()

Hocam koydugun fotografdaki gibi açılıyor ama play ve help yazmıyor bomboş yaniLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBu şekilde açılıyor bende ya.ne yapmam gerekli
mUygulamayı Nereye Yükledin ?Çözüm yok mu acaba :S ?
nereden bulabilirim?Javası var alternatif olarak
E:/ yükle
Kardeş symbianı bırakmıstın tekrarmı döndün :dtmm En geç yarın yaparım
can sıkıntısıKardeş symbianı bırakmıstın tekrarmı döndün :d
Lumia biraz Garip Geldi Banacan sıkıntısı![]()

neden lumia aldınki s3 filan alsaydıncan sıkıntısı
Lumia biraz Garip Geldi Bana![]()

Nokia Kalitesini Hiçbir şeye Değişmedim Sansung s3 Hikaye S4 Kullandım Ben Hiç Memnun Olmadım Nokia Bir Taneneden lumia aldınki s3 filan alsaydın![]()
ah ah! Keşke desteği kesmeslerdi (symbiana) madem desteği kesiyon niye kodları açmıyon sestek kesilmeseydi daha güzel olurduNokia Kalitesini Hiçbir şeye Değişmedim Sansung s3 Hikaye S4 Kullandım Ben Hiç Memnun Olmadım Nokia Bir Tane![]()

