İLK Temam arkadaşlar kendim uğraştım s60v5 tema

Sponsorlu Bağlantılar

olmuş mu

  • hayır olmamış

    Kullanılan: 3 21.4%
  • evet ilk temaya göre güzel olmuş

    Kullanılan: 9 64.3%
  • orta şekerli

    Kullanılan: 2 14.3%

  • Kullanılan toplam oy
    14
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
*-king-*

*-king-*

Üye
    Konu Sahibi
İLK Temam arkadaşlar kendim uğraştım s60v5 tema


arkadaşlar ilk yaptığım tema umarım beğenirsiniz ankettede oy kullanırsınız
daha dewamı gelicek

DOWNLOAD:


LÜTFEN EMEĞE SAYGI TEŞEKKÜR EDELİM
 
  • Beğen
Tepkiler: onur871
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt