Ilk Jelly Bean Rom [port Isteği]

Sponsorlu Bağlantılar

karaman_deniz

karaman_deniz

Üye
    Konu Sahibi
Ilk Jelly Bean Rom [port Isteği]
Arkadaşlar Desire 500'ün Rom'unu desire sv'ye portlayabilecek var mı? İkisi de 400*800 ekran çözünürlüğünde ve her ikisi de çift sim kartlı. Sorun çıkmayacağını düşünüyorum port işleminde.


Tüm ihtiyacınız olacak şeyleri aşağıya ekledim;

dump system dosyları desire 500'ün:
Diğer dosyaları desire 500'ün:

Desire sv romları:
Desire sv diğer dosyalar:

Kaynak kodları falan: ++++++++
 

teknokaya

Üye
hocam harikasınız ya bir arkadaşın hafıza kartına uygulama yükleme proğramı diyerek sizin anlatımınızla orjinal romu rootladım sonra bu proğram hafıza yani dahili belleği karıştırtı rom çöktü orjinal rom gitti diye kafayı yiyordum diğer linktede tek sim kartlı olan romu yüklemiştim oda benim tele olmadı bu paylaşımın mükemmel oldu ne kadar teşekkür etsem azdır ya size güncelledim bile orjinal romdan farkı ne olur yani kaybım nedir şu an daha yeni yükledim ve root ladım falan bide bana proğramlar atarsanız sevinirim daha acemiyim ilk rom yükledim ama iki günüm gitti ve orjinal bir rom çökerttim sayenizde telefon canlandı inanın sizden başka bir yerde ne cevap nede rom var daha yeni telefon ondan heralde allah her işinizi rast getirsin amin.
 

Benzer Konular



Üst Alt