Ilk iphonem (3gs 32gb) jailbreak yapacam yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
Ilk iphonem (3gs 32gb) jailbreak yapacam yardim
Selam Arkadaslar İlk Iphonem jailreak yapmak istiyorum ne işe yaradiginida bilmiyorum sanirim hack gibi bisey ama korkuttular beni bozulur telefon diye :( Yardimci olun..
 


Epple

Epple

Üye
Bozulmaz bisey olmaz merak etme. Sadece telefonun garantiden cikar ve istedigin zaman eski garantili haline dondurursun. Ustelik parali uygulamalari bedavaya indirir, paranla bile yapamayacagin bircok seyi telefonuna uygularsin
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
Birinin yardimiyla yapmam gerekiyor sanirm o zaman hız olarakta iyileşiyor dimi ?

- - - Eklendi - - -

Yokmu Bi Allah Kulu Yardim Edebilecek :)
 
Epple

Epple

Üye
Hiz olarak pek degismez sanmiyorum ama hic para odemeden appstoreu alabilirsin en guzel yani bu. Daha once hic jb yapmadin mi?
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
yok enes yapmadim yardimci olursan cok sevinirim lütfen yardim :) iphoneyi cok büyük hevesle aldim :)

- - - Eklendi - - -

Bu Arada Telefonum İthalat Kayitli Problem Olmz Dimi ?Jailbreak yaparsak. ?
 
Epple

Epple

Üye
Sim free degil mi?
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
Simfree derken ? Avea Hatla Kullanıyorum Su Anda Bu Arada Telefonum İthalat Kayitli Problem Olmz Dimi ?Jailbreak yaparsak. ?

- - - Eklendi - - -

Burada misin Enes ?
 
Epple

Epple

Üye
Yani gevey mevey kullanmiyosun demi telefonun geldi ve hic bi islem yapmadan hattini taktin acildi oylemi?
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
gevey nedirt bilmiyorum walla dün telefoncudan aldim:S direk kullaniyorum msn adresini ver istersen anlık iletiden daha iyi konusabilirz ?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Epple

Epple

Üye
O zaman sen yarina kadar internetten bi jailbreak nedir ne degildir arastir. Su an mesgulum da. Yarin gerekirse teamviewer filan hallederiz. Ha bide telefonun factory unlock mu bi ogren
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
Cevap bekliyorum :)

- - - Eklendi - - -

Enes mail adresi istedim :s senden :s
 
Epple

Epple

Üye
Meraklı değilmisin bu konulara?Arkadasa dedim ki beni beklersen yarına kadar bekle.Ama acelen yoksa arkadasla yap.Herseyde bi fesat aramayın.Bu arada Hakan arkadas, ne diyosun beklermisn yoksa Ömer arkadasla mı yapcaksın jailbreak.Ona gore isleri ayarlamaya calısıyorum da?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Meraklı değilmisin bu konulara?Arkadasa dedim ki beni beklersen yarına kadar bekle.Ama acelen yoksa arkadasla yap.Herseyde bi fesat aramayın.Bu arada Hakan arkadas, ne diyosun beklermisn yoksa Ömer arkadasla mı yapcaksın jailbreak.Ona gore isleri ayarlamaya calısıyorum da?

kusura vakmayin ben sert anlamda kastettiginizi sandim
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
    Konu Sahibi
Symbiann nerdesin hacı :d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt