tarnat
Üye
Acil Yardıma İhtiyacım Var Arkadaşlar JailBreak İşi...
İyi günler arkadaşlar 2 Gün önce i phone 3gs 32GB aldım jailbreak işine girdim.Ne Denediysem hep hata Aldım.Redsn0w programını denedim çoğu sürümünü sn0wbreeze denedim bir türlü olmadı.ipsw dosyası falan indirdim 600 mbytlık. Redsn0w programına girip Extradan seçtim bu seferde telefon jailbreak tam oldu derken yazılar geldi falan telefonda en sonunda Error .... bişeler Falan GEldi Kafayı Yiyecem.
Sizden isteğim Bu işlerde uzmanlaşmış kişiler varsa tane tane anlaşılır bir şekilde en kolay yoluyla anlatabilirmi.İ phone Cihazlara yeni geçtiğim için Jailbreakta kullanılan tabirleride bilmiyorum.(restore yapma falan filan)
Cihazda son sürüm 5.0.1 yüklü PCde işletim Sistemim Windows 7 64 Bit.
Lütfen arkadaşlar Acil Yardımlarınızı Bekliyorum.Şimdiden teşekkürler..
.Son bi sorum daha olacak bu jailbreak işi tehlikelimi.Telefon pert olmasın şimdi.O kadar para verdik çöpe gitmesin.
Jailbreak işlemi güvenlimi Araştırmalarıma göre telefonuna erişip Borç falan kitliyorlarmıs hackerler
Sizden isteğim Bu işlerde uzmanlaşmış kişiler varsa tane tane anlaşılır bir şekilde en kolay yoluyla anlatabilirmi.İ phone Cihazlara yeni geçtiğim için Jailbreakta kullanılan tabirleride bilmiyorum.(restore yapma falan filan)
Cihazda son sürüm 5.0.1 yüklü PCde işletim Sistemim Windows 7 64 Bit.
Lütfen arkadaşlar Acil Yardımlarınızı Bekliyorum.Şimdiden teşekkürler..
.Son bi sorum daha olacak bu jailbreak işi tehlikelimi.Telefon pert olmasın şimdi.O kadar para verdik çöpe gitmesin.
Jailbreak işlemi güvenlimi Araştırmalarıma göre telefonuna erişip Borç falan kitliyorlarmıs hackerler
