İkramiye çıktı ben kaçar :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
İkramiye çıktı ben kaçar :D
Aslinda gitmeden maxicepten 4 dönüm sayfa alsam iyi olur yoneticiler ulassin bana :D



- - - Eklendi - - -

Resmi duzelttim :D
 


CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
:aha:

- - - Eklendi - - -

Benim bileti yayınlamışsın yalışlık var :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Paraya ihtiyacin var anlasilan . Ne kadar lazim hesap numarani ver yolliyim hemen :D


- - - Eklendi - - -



Seneye artik :D

sadece merak ediyorum. :hmmm


- - - Eklendi - - -

çok ısrar etsen de kabul etmem :trip:
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
bıze 5.000 tl cıktı ceyrek olunca 1.250 tl ... dıgerınede 80 tl ceyrek olunca 20 tl
 
otostopçu

otostopçu

Üye
kendin gidip alıyım deme vermezler :p 18 yaşından büyük olmalıymışsın :lac:
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
kaç tl?
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
45 trilyon bol 4 e 11.25 trilyoncuk :D

- - - Eklendi - - -

kendin gidip alıyım deme vermezler :p 18 yaşından büyük olmalıymışsın :lac:

Suan akrabam oldugunu iddaa eden bi adam ben senin yerine alirim diyo cok iyi biri gercekten :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
otostopçu

otostopçu

Üye


Acaba panamadan ada felan mi alsam :D


- - - Eklendi - - -



Kapinin onunde İzdiham var :D
o.O


- - - Eklendi - - -

pencereden çıkıp şunu yapsana :D

[video=youtube;MyDgdH0RWcg]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MyDgdH0RWcg[/video]
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi

o.O


- - - Eklendi - - -

pencereden çıkıp şunu yapsana :D

[video=youtube;MyDgdH0RWcg]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MyDgdH0RWcg[/video]

Linke tikladim sayfa acilmadi :D Seytan diyo youtube'i satin al :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
:D ilk tıkla sonra video geliyo

- - - Eklendi - - -

bence en fazla %3 ünü felan alailirsin :hmmm


- - - Eklendi - - -

değeri kaç ki youtube un
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt