samsungdan ne istiyorsunadam işini iyi yapıyor
Konuda makul ve anlaşılır bir dil kullanın,karalayıcı kurum ya da kuruluşları küçük düşürücü sözlerden sakınınız.!
Unutmayın burada sarfettiğiniz sözler kurum yada kurumsal firmalar tarafından dava edilebilir.
Keyifli Forumlar![]()
ElbetteNasıl yani şimdi samsung bana dava açabilir mi? Abooo, Samsung canım benim seni çok seviyorum.
kurumsal firmalarn bu Tür Örnekleri mevcutElbettekurumsal firmalarn bu Tür Örnekleri mevcut
naber kankişler
yok be ya boşuna uğraşma samsung o kadar >< değilSileyim o zaman yazdıklarımı. Bela olmasında başıma.


Yok ya internete baktım da Samsung bu konuda baya aktife benziyor. Belâya gerek yok.yok be ya boşuna uğraşma samsung o kadar >< değil![]()
