kopane
Üye
İdeos x5 Wifi Sorunum Var
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba, başlıkta da belirttiğim gibi wifi sorunum var geçenlerde abimlere gittim modeme bağlandım fakat bağlı oldugu halde ve yeterli derecede çektiği halde internete girmedi .s normal olarak internete girmeyi denedim (hattım üzerinden paralı) hiç kasmadan sorun olmadan girdi fakat wifi üzerinden girmiyor ? Yardımlarınız için şimdiden teşekür ederim...
sen bı servıse gonder wifi alıcısı degistirsinler belkide yazılımsal sorundur bilmioyrum
ideos x5'inle konuşmayı denedin mi ?
kasma yav kendini kapa aç telefonu düzelmezse 2.3 güncellemesi ile kesin düzelir...