İddaa nın 2 tl e çıkması sizce güzel bir olay mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


AcıYalnızlık

Üye
İddaa 2 TL olunca sistem oynamaya başladım /:
 
WastabMan

WastabMan

Üye
İlk çıktığında güzeldi, oynuyordum. Şimdi iyi olmadı.
 
ÖZc@N GRaffİTi

ÖZc@N GRaffİTi

Üye
zaten isteyen misli oynuyodu yanlış bi karar soğudum iddaadan.
 
'PESIMIST'

'PESIMIST'

Üye
aynennnnnnnnnnn:naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt