ciddi söylüyorum mesela benim genelde cebimde bozuk param olduğunda keyfine yatırırım kuponu,ya da sonuçta 1 tl denilir nolacak yatırırım dersin yatırırsın.Ama 2 tl öyle mi
2 Tl ile oynama oranı çok düşecek bakın görün yazıyorum
ben şahsen artık o kadar sık oynamam dedim kendime 
Davut™;1913547' Alıntı:Oranları biraz çıkarsınlar o zaman ....oranlar yerlerde .....
Hacı Aynn sana katılıyorumBence çok yanlış yaptılar.1 lira ile 2 lira arasında çok büyük fark var gerçektenciddi söylüyorum mesela benim genelde cebimde bozuk param olduğunda keyfine yatırırım kuponu,ya da sonuçta 1 tl denilir nolacak yatırırım dersin yatırırsın.Ama 2 tl öyle mi
![]()
Çoluk çocuk oynuyordu hep2 Tl ile oynama oranı çok düşecek bakın görün yazıyorum
ben şahsen artık o kadar sık oynamam dedim kendime
ilk çıktığı günden beri(6 yıl oldu sanırım) oynayan ben,yılların iddaacısı
![]()
