icon aktaran biri aranıyor :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


AHMED...

AHMED...

Üye
    Konu Sahibi
:D ben biliyorum bu programı uzun zamandır bilgisayar denk getirdiğim zamanlar yapıyorum zaten de sonuç ne yazıkki bu program telefonda çalışıyor :D bilgisayarım yok bahadır :D aslında iyi fikir Akın Orta ya desekte telefon için çalışanını yapsa :D
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
:D ben biliyorum bu programı uzun zamandır bilgisayar denk getirdiğim zamanlar yapıyorum zaten de sonuç ne yazıkki bu program telefonda çalışıyor :D bilgisayarım yok bahadır :D aslında iyi fikir Akın Orta ya desekte telefon için çalışanını yapsa :D

ön izleme alıp konusunu açarsın ok, ben şimdi işe gidecem vaktim yok
 

Ekli dosyalar

AHMED...

AHMED...

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah dostum hayırlı işler vardiya ya galiba :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
aynen vardiya geceler uzun :)
 
AHMED...

AHMED...

Üye
    Konu Sahibi

güzel oldu dostum emeğine sağlık ön izlemeler benden olsun müsait olduğunda konusunu Sen açarsın Belki bir kaç renklendirme falan yaparsın :) ayrıca bak hala senin yaptığın avkonu kullanıyorum :) nasıl bir avkon yaptıysan başkasıni kullanamıyorum :D birde temayı ayarladıktan sonra ikonlar aynı gözüküyor yeniden başlattıktan sonra kendine geliyor dipnot :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye

güzel oldu dostum emeğine sağlık ön izlemeler benden olsun müsait olduğunda konusunu Sen açarsın Belki bir kaç renklendirme falan yaparsın :) ayrıca bak hala senin yaptığın avkonu kullanıyorum :) nasıl bir avkon yaptıysan başkasıni kullanamıyorum :D birde temayı ayarladıktan sonra ikonlar aynı gözüküyor yeniden başlattıktan sonra kendine geliyor dipnot :)

dostum önemli olan yeri klavyeleri arama ve mesaj klavyeleri on izleme ekle bakayım düzenlemeye değermi
 
AHMED...

AHMED...

Üye
    Konu Sahibi
dostum temanın klavyesi ajanda gösterimi e mail okundu okunmadı gösterimi çok güzel vurgu tonu turuncu :) bildirimler penceresinde ki iconlar da şahane Sen sadece düzenleme yaparsan üst bar rengini değiştirirsin o da çok fazla önemli değil olsada olur olmasa da temada en büyük eksiklik icon du sağ olasın onuda hallettin Sen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
5
Görüntüleme
2K
ömer talat katı
Cevap
10
Görüntüleme
3K
ömer talat katı
Marco Laren
Cevap
7
Görüntüleme
527
Hasand.


Üst Alt