AHMED...
Üye
icon aktaran biri aranıyor :)
arkadaşlar rica etsem bu temaya http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/myui-by-hakamy-nokia-belle-740231.html#post5633528 aşağıda ki temanın iconlarini aktarıp paylaşırmisiniz ?
http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/jelly-bean-hd-v2-by-adelino-728388.html
http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/jelly-bean-hd-v2-by-adelino-728388.html

ben biliyorum bu programı uzun zamandır bilgisayar denk getirdiğim zamanlar yapıyorum zaten de sonuç ne yazıkki bu program telefonda çalışıyor 